کد خبر : 50844

جزئیات ماجرای یک حاشیه در رختکن پرسپولیس در بازی با الدحیل

جزئیات ماجرای یک حاشیه در رختکن پرسپولیس در بازی با الدحیل

یکی از خبرگزاری ها صبح دیروز نوشت بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و الدحیل میان دو بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی شکل گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس روز گذشته در دیداری حساس از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر رفت تا پس از دو پیروزی برابر التعاون عربستان با کسب امتیاز از این دیدار شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهد، اما در پایان نتیجه آن چیزی که بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی این تیم انتظار داشتند رخ نداد و روی یک ضربه پنالتی بازی را به حریف قطری خود واگذار کردند.

دیروز یکی از خبرگزاری ها در خبری ادعا کرده بین دو نیمه بازی برابر الدحیل دو بازیکن پرسپولیس با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند، که با نگاهی دقیق به بازی می شد عدم تمرکز دو بازیکن این تیم در نیمه دوم را مشاهده کرد که البته دلیل آن را باید در اتفاقات بین دو نیمه جستجو کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی صدر جدول را بعد از شکست مقابل الدحیل از دست دادند که یکی از اتفاقات در جریان بازی در نیمه اول باعث شد تا این ماجرا به رختکن کشیده شود و با بحث تندی همراه شد.

نقطه شروع ماجرا مربوط به یکی از موقعیت‎ های پرسپولیس بود که با بی دقتی از دست رفت و این موضوع به رختکن کشیده شد و اعتراض یکی دیگر از بازیکنان را به همراه داشت که با واکنش تندی هم از سوی آن بازیکن همراه بود. البته در رختکن تیم ها معمولا بازیکنان با هم بحث می کنند اما ظاهرا این بحث تند بوده و باعث شده پیروانی و باقری وارد ماجرا شوند و جلوی بازیکنان را بگیرند. 

در ادامه کاملا مشهود بود این دو بازیکن از تمرکز لازم برای ادامه بازی در نیمه دوم برخوردار نیستند. پرسپولیس در بازی مقابل الشارجه باید برای صعود حتما این تیم را ببرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها