کد خبر : 50728

بمب نقل و انتقالات تراکتور از استقلال می آید؟

بمب نقل و انتقالات تراکتور از استقلال می آید؟

مهمترین فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور با ورود علیرضا منصوریان به راس کادرفنی این تیم احتمالا تلاش برای جذب بازیکن استقلال خواهد بود.

تراکتور رشید مظاهری را از دست داد و اکنون یک دعوای حقوقی با او در چهارچوب قوانین فوتبالی دارد. با این حال شاید گزینه مورد نظر منصوریان، این دعوا را ختم به خیر کند.

شنیده می شود که منصوریان برای تقویت خط دروازه به دنبال جذب سید حسین حسینی است. دروازه بان استقلال از جذب رشید مظاهری خشنود نشد و این مساله را پنهان نیز نکرد. به همین دلیل گمانه زنی می شود که بده بستان دروازه بان میان تراکتور و استقلال شاید چندان هم غیرممکن نباشد.

ایلنا در این خصوص نوشت: منصوریان در آخرین بازی‌های خود روی نیمکت استقلال حسینی را جانشین رحمتی کرده بود و رسیدن گلر استقلال به ترکیب اصلی به نوعی از زمان منصوریان شروع شد و این دو رابطه خوبی از آن زمان با یکدیگر دارند و حتی منصوریان زمان حضورش در ذوب آهن و پس از جدایی رشید مظاهری هم برای جذب حسینی تلاش نافرجامی داشت.

حالا تراکتور با وجود اینکه با رشید مظاهری در دعوای حقوقی قرار دارد و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده ولی مشخص است دیگر ادامه همکاری با او ممکن نیست و باید به دنبال یک گلر جدید باشند. در این میان منصوریان روی جذب حسین حسینی اصرار دارد و از مسئولان تراکتور خواسته برای جذب او اقدام کنند. حسینی هم منتظر تعیین وضعیت رشید مظاهری است و در صورتی که این گلر نتواند فصل جدید در استقلال بازی کند یا با محرومیت طولانی مواجه شود در جمع آبی‌پوشان می‌ماند و در غیر این صورت تمایل دارد جدا شود و اگر این اتفاق بیافتد اولویت او تراکتور است. احتمال توافق استقلال بر سر رشید مظاهری و حسین حسینی هم وجود دارد و باید دید در ادامه مسئولان باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها