کد خبر : 50701

سیدمهدی رحمتی بی سر و صدا خداحافظی کرده؟

سیدمهدی رحمتی بی سر و صدا خداحافظی کرده؟

این روزها سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو، خودش در دروازه نمی ایستد. این مساله این شایعه را ایجاد کرده که آیا رحمتی بی سر و صدا از دنیای بازی فوتبال خداحافظی کرده است؟

اما به نظر می رسد بحث خداحافظی در میان نیست و بازی نکردن سید مهدی رحمتی در میدان مهمی چون لیگ قهرمانان آسیا علت دیگری دارد. مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال شهر خودرو مشهد درباره علت بازی نکردن مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در خصوص علت قرار نگرفتن مهدی رحمتی درون دروازه این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: سه سال در کنار رحمتی به عنوان مربی تمرین کردم و شناخت کاملی نسبت به شرایط بدنی او دارم. رحمتی خیلی تلاش کرد که به وضعیت ایده‌آل برسد، اما مصدومیت زانو داشت و صلاح دانستیم که بازی نکند.

وی افزود: رحمتی تا آخرین لحظه تلاش کرد که بازی کند، اما سعی کردیم به دنبال بازی دادن به دروازه‌بان‌های جوان باشیم. جوادی‌کیا 18 ساله است و آینده بسیار روشنی دارد و می‌تواند سال‌ها در شهر خودرو عملکرد خوبی داشته باشد. متین صفایی هم این شرایط را دارد. با رحمتی صحبت کردم تا به این دروازه‌بان جوان میدان بدهیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها