کد خبر : 50661

گل‌محمدی: بازیکنانم با غیرت بازی کردند


گل‌محمدی: بازیکنانم با غیرت بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم، ولی به هر صورت برای کسب این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم.

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر برابر التعاون اظهار داشت: این برد را به هواداران مان تقدیم می‌کنیم. به بازیکنانم هم برای تلاش مضاعفی که به خاطر کسب سه امتیاز داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازیکنانمان با جان، دل و غیرت بازی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. در کار دفاعی توانستیم فضا را از حریف بگیریم و هیچ موقعیتی به التعاون ندادیم. در کار هجومی هم زمانی که صاحب توپ بودیم و هم در انتقال توپ و ضدحمله‌ها خوب ظاهر شدیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هرچند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم، ولی به هر صورت برای کسب این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم. هنوز صعودمان قطعی نشده و دیدار‌های مهم دیگری را پیش رو داریم که باید روی آن‌ها تمرکز کنیم تا بازی‌های خوبی را انجام بدهیم.

گل محمدی درباره دلیل غیبت احمد نوراللهی در بازی با التعاون گفت: بازی‌ها خیلی فشرده است و سعی کردیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم. نیمکت نشینی نوراللهی هم به همین خاطر بود. تورنمنت سختی با شرایط خاصی را پشت سر می‌گذاریم و باید هر سه روز یک بار بازی کنیم. این موضوع کار را برای بازیکنان و کادر فنی سخت کرده است. باید تا جایی که می‌شود به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.

وی درباره غیبت مهدی بن عطیه در بازی الدحیل مقابل پرسپولیس توضیح داد: شکی نیست بازیکن خوب و تاثیرگذاری در تیمش است، اما تمام تمرکزمان روی تیم بزرگ الدحیل است که بازیکنان زیاد خوبی دارد. به کلیت تیم حریف فکر می‌کنیم؛ نه به اینکه بن عطیه مقابل مقابل پرسپولیس قرار نمی‌گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها