کد خبر : 50606

جزئیات مذاکره استقلال و استراماچونی/ استقلال کی به فکر برگرداندن استرا افتاد؟

جزئیات مذاکره استقلال و استراماچونی/ استقلال کی به فکر برگرداندن استرا افتاد؟

با اینکه مدیران استقلال با مدیربرنامه ها و برخی دیگر از نزدیکان استراماچونی در ارتباط بودند اما پیشنهاد رسمی باشگاه برای بازگشت استراماچونی بعد از فینال حذفی اتفاق افتاده است.

به گزارش ورزش سه، زمانی که استقلال فینال را به تراکتور واگذار کرد، مدیران باشگاه به پاستورلو گفته بودند که برای بازگشت استراماچونی وارد مذاکره شوند.

در آن مقطع استراماچونی بدش نمی‌آمد که دوباره روی نیمکت استقلال بنشیند و به همین خاطر مدیربرنامه در ایمیلی که به باشگاه می‌زند اعلام می‌کند مشکلی با این موضوع نیست اما یک شرط مهم وجود دارد؛ اینکه توافق برسر منتفی کردن شکایت به فیفا و قرارداد جدید برای ادامه همکاری باید به صورت همزمان اتفاق بیفتد.

جالب اینکه استقلالی‌ها نیز در ایمیل خود خطاب به پاستورلو اعلام می‌کنند مشکلی وجود ندارد و هرزمان که استراماچونی شکایتش از استقلال به فیفا را لغو کرد، آنها نیز برای قرارداد جدید اقدام می‌کنند. ظاهر این موضوع با مخالفت دوباره پاستورلو مواجه می‌شود و او دوباره تاکید می‌کند که لغو شکایت و قرارداد جدید باید به صورت همزمان صورت بگیرد.

با گذشت چند روز مدیران استقلال که همزمان سعی داشتند مجوز حضور استراماچونی در لیگ برتر را از سازمان لیگ و فدراسیون به خاطر قانون منع ورود خارجی‌ها بگیرند، هیچ صحبت جدیدی با استراماچونی و مدیربرنامه هایش انجام ندادند و در روند مذاکرات وقفه افتاد. جالب اینکه ظاهرا پاستورلو و استراماچونی از تعلل باشگاه استقلال در این مدت دلخور شده بودند و این را در توییت‌های مدیربرنامه های این مربی در آن مقطع می‌توان به وضوح مشخص شد.

استقلالی‌ها البته در پایان نامه خود یک جمله عجیب گنجانده بودند که موجب ناراحتی پاستورلو و استراماچونی شد. در ایمیلی که استقلال اعلام کرده بود قانون اجازه حضور این مربی را در فوتبال ایران نمی‌دهد، قید شده بود که استقلال نمی‌تواند با درخواست استراماچونی موافقت کند و این در حالی است که طرف ایتالیایی اعتقاد دارد هیچ پیشنهاد و درخواستی به باشگاه نداده که آنها بخواهند موافقت یا مخالفت کنند.

به عبارت بهتر استراماچونی که در استوری اینستاگرامی اش هم تاکیدکرده بود پیشنهادی برای همکاری با استقلال به باشگاه نداده به همین خاطر است و آن عبارت باعث عصبانیت و ناراحتی اش شده بود. استراماچونی در شرایط کنونی بر این باور است که باشگاه استقلال قصد داشته با زیرکی ماجرای شکایت این مربی به فیفا را منتفی کند و طرف ایتالیایی اینطور تصور می‌کند از ابتدا نیز اراده جدی برای ادامه همکاری وجود نداشته است. البته که طبیعتا مدیران استقلال چنین اعتقادی ندارند.  در نهایت هم باشگاه استقلال بعد از ماجراهای پیش آمده با بیانیه ای رسمی حضور استراماچونی در این تیم را منتفی اعلام کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها