کد خبر : 50542

کار استقلال گره خورد

کار استقلال گره خورد

پیروزی الشرطه عراق باعث شد تا هم الاهلی در راه قطعی شدن سرگروهی‌اش ناکام بماند و هم عراقی‌ها به اولین پیروزی تاریخ خود در لیگ قهرمانان برسند.

به گزارش "ورزش سه" از ساعتی قبل در تک دیدار گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الشرطه عراق و الاهلی عربستان در چهارمین هفته مسابقات مرحله گروهی به مصاف همدیگر رفتند که سبزپوشان عراقی در یک بازی نفسگیر و جذاب توانستند پیروز از میدان خارج شوند؛ نکته جالب در جریان برتری دو بر یک الشرطه، گلزنی سعد ناطق بازیکن عراقی این تیم بود که قرار بود سه فصل قبل به پرسپولیس بیاید و سرانجام حضور وی در ایران منتفی شد.

پیروزی امشب، اولین برد تاریخ الشرطه عراق در دوران پنج فصل حضور این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود و آن‌ها در 13 بازی اخیر خود موفق به کسب برتری نشده بودند؛ ضمن آن‌که الاهلی عربستان نیز امشب نخستین شکست خود در سال جاری میلادی را مقابل الشرطه تجربه کرد. آن‌ها یکبار کار مقابل رقیب خود به تساوی کشاندند اما در نهایت این سبزپوشان عراقی بودند که توانستند با دست پر و سه امتیاز میدان خارج شوند.

نتیجه به دست آمده در این مسابقه، کار استقلال ایران را هم برای صعود از این گروه دشوار کرد؛ آن‌ها که دو دیدار متوالی خود با الوحده امارات را به دلیل انصراف این تیم از مسابقات انجام ندادند و در دوحه در حال آماده سازی خود هستند، حالا باید در شرایطی به مصاف رقبای خود بروند که محکوم به کسب حداقل یک پیروزی هستند.

 

اجدول گروه A:

1- الاهلی 3 بازی 6 امتیاز تفاضل 1

2- الشرطه 3 بازی 4 امتیاز تفاضل 0

3- استقلال 2 بازی 1 امتیاز تفاضل -1

براساس جدول گروه A، استقلال درصورتی که در هر دو بازی پیروز شود به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد؛ با برد برابر الشرطه و تساوی با الاهلی هم به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد. همچنین در صورتی که مقابل الشرطه شکست بخورد قطعا حذف خواهد شد. تساوی در هر دو دیدار هم حکم حذف آبی‌پوشان را امضا خواهد کرد. شاگردان نامجومطلق در فاصله زمانی سه روزه باید به مصاف دو تیم الشرطه عراق و الاهلی عربستان بروند که پیروزی مقابل الشرطه می‌تواند تهدید بزرگ حذف از این مسابقات را از بیخ گوش آبی‌ها رد کند.

برنامه استقلال در ادامه مسابقات گروهی:

استقلال - الشرطه (یکشنبه 30 شهریور ساعت 22:30)

استقلال - الاهلی (چهارشنبه 2 مهر ساعت 18:30)

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها