کد خبر : 50471

در استقلال چه خبر است؟ مصاجبه جنجالی از یک عضو هیئت مدیره

در استقلال چه خبر است؟ مصاجبه جنجالی از یک عضو هیئت مدیره

در خبرها داشتیم جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در دفتر کار حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می شود.

به گزارش پارس فوتبال ، این تنها خبر روز گذشته پیرامون باشگاه استقلال نبود خبر دیگر در باشگاه استقلال عقد قرارداد اسپانسری با شرکت بازار تهاتر ایرانیان بود. حجت نظری عضو هیات رییسه باشگاه استقلال امروز در گفتگویی که با ایسنا داشته است نکاتی را عنوان کرده که از آن می توان اینگونه برداشت کرد که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هماهنگی لازم را با هم ندارند.

حجت نظری در خصوص جلسه روز گذشته می گوید:

« ما به طور متوسط دو هفته یک بار و در بعضی مواقع هفته‌ای یک بار جلسه داریم و بر اساس یکی از مصوباتی که وجود داشته است، ما توافق کردیم تا در روزهای دوشنبه عصر، به صورت یک هفته‌ در میان و گردشی، جلسه‌ای در دفاتر اعضای هیات مدیره برگزار کنیم. قرار بود که بنده میزبان اعضای هیات مدیره باشم. ما از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه منتظر عزیزان شدیم اما به دلیل اینکه آقایان سعادتمند، زبده و عبدیان در جلسه غایب بودند و جلسه به حد نصاب خود نرسید،‌ جلسه تشکیل نشد. در این جلسه،‌ بنده، آقای خلیل‌زاده و آقای نیکخو، دبیر جلسه حضور داشتند و به خاطر اینکه جلسه به حد نصاب خود نرسید، ما هیچ مصوبه‌ای نداشتیم.»

سوال اول این است که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال، مهدی عبدیان و هادی زبده اعضای هیات مدیره استقلال از زمان جلسه اطلاع نداشتند و یا اگر خبر داشتند چرا در جسله حاضر نشدند؟

حجت نظری در مورد توافق با کارگزار جدید هم تحلویا خودش را بی خبر جلوه داده است. نظری در این باره گفت:

«تنها صحبتی که داشتیم و به هیچ وجه مصوبه‌ای نمی‌توانیم برای آن داشته باشیم، پیرامون مسائل کارگزار باشگاه بود. پیشنهاد مدیرعامل مبنی بر فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه است و در ادامه این پیشنهاد،‌ صحبتی در خصوص کارگزار بعدی و جایگزینی با کارگزار فعلی باشگاه مطرح شد که فقط این اظهارات در حد حرف است و ما در این مورد هم خیلی صحبت نکردیم.»

سوال دوم را می توان اینگونه مطرح کرد که آیا فقط سعادتمند برای فسخ قرارداد با کارگزار قبلی و توافق با کارگزار فعلی تصمیم گیرنده بوده است؟

نظری به عنوان عضو هیات مدیره در خصوص ماجرای توافق و بازگشت استراماچونی به استقلال که بهمن نیکخو مشاور سعادتمند در مورد آن صحبت کرده است می گوید:

«من مصاحبه آقای نیکخو را ندیدم و نمی‌دانم چه صحبتی مطرح شده است. در جلسه روز گذشته هم هیچ صحبتی مطرح نشد. ما انتظار داشتیم که آقای سعادتمند درباره وضعیت آقای استراماچونی توضیحاتی را ارائه دهند که البته ایشان تشریف نیاورند و با توجه به اینکه آقای نیکخو بیشتر با آقای سعادتمند در ارتباط هستند، فکر می‌کنم ایشان اطلاعات بیشتری در این رابطه داشته باشند.»

سوال سوم را از صحبت های این بخش نظری اینطور می شود برداشت کرد که چرا عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در جریان آخرین تحولات در خصوص ماجرا استراماچونی قرار ندارد و همچنان منتظر توضیح سعادتمند است!

با مصاحبه امروز نظری می توان به شکاف عمیق بین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پی برد و این در حالیست که میلیون ها هوادار این تیم منتظر روشن شدن تکلیف نیمکت تیمشان هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها