کد خبر : 50461

مرفاوی: چرا هر سال تیم را بدون انتخاب سرمربی می‌بندند؟!


مرفاوی: چرا هر سال تیم را بدون انتخاب سرمربی می‌بندند؟!

پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: در فوتبال ما هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد؛ چرا که فوتبال ما پایه و اساس ندارد و بی‌نظمی متأسفانه از بالا تا پایین ورزش را درگیر خود کرده است.

به گزارش خبرورزشی، صمد مرفاوی، مهاجم اسبق و ملی‌پوش استقلال معتقد است خرید‌های باشگاه استقلال غیر منطقی است، چون خرید بازیکن بدون انتخاب سرمربی اشتباه است، اما آبی‌ها چند سال است اینچنین تیم خود را می‌بندند. با هم صحبت‌های صمد مرفاوی را می‌خوانیم.

از اوضاع استقلال باخبرید؟

زیاد نه، فقط می‌دانم عده‌ای تمدید قرارداد داشتند و تیم هم در قطر تمرین می‌کند، اما اگر منظورتان مسائل حاشیه‌ای است باید بگویم برای ما عادی شده، زیرا خیلی وقت است باشگاه درگیر این ماجراست و از این‌رو زیاد به این مسائل ورود نمی‌کنم.

با این همه مشکلات فکر می‌کنید نامجومطلق بتواند استقلال را در آسیا سربلند کند؟

توجه داشته باشید کار سخت است مخصوصاً که صحبت از بازی‌های لیگ قهرمانان است؛ جایی که تمام تیم‌ها با بهترین شرایط خود را آماده می‌کنند، اما این تیم تکه‌تکه شده به قطر رسید و این کار هر سرمربی‌ای را سخت می‌کند. در هر صورت باید این مرحله را پشت سر گذاشت تا بلکه به لطف خدا تیم نتیجه خوبی بگیرد.

استقلال بدون سرمربی در حال بسته شدن است.

چیز عجیبی نیست. آقایان هر سال تیم را بدون انتخاب سرمربی می‌بندند. پارسال هم این اتفاق افتاد و در حالی که تیم باید بر اساس تفکرات و نیاز سرمربی بسته شود، برایم سؤال است چرا تیم را این‌گونه می‌بندند. شما ببینید این اتفاقات چند وقت اخیر را باشگاه و مدیریت آن ایجاد کرد، اما من می‌گویم استقلال باید تصمیمات بهتری می‌گرفت و انتخاب سرمربی فصل آینده یکی از واجبات امروز استقلال بود تا سرمربی بتواند نیاز‌های فنی خود را در بازار نقل و انتقالات برآورده کند. حالا درست که مجید نامجومطلق آمد و کمک‌حال تیم شد، اما باید تیم فصل آینده با تفکرات سرمربی بسته شود خواه نامجومطلق باشد یا هر کس دیگر.

با آنچه در استقلال شاهدیم ممکن است پس از منتفی شدن حضور استراماچونی بار دیگر مجیدی سرمربی استقلال شود.

در فوتبال ما هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد؛ چرا که فوتبال ما پایه و اساس ندارد و بی‌نظمی متأسفانه از بالا تا پایین ورزش را درگیر خود کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها