کد خبر : 50430

جدایی فرهاد، بلاتکلیفی استقلال و عدم بازگشت استراماچونی

جدایی فرهاد، بلاتکلیفی استقلال و عدم بازگشت استراماچونی

سفر مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به ایتالیا فعلا به یک شکست بزرگ برای او تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران کمتر از ۲۴ ساعت پس از برتری در بازی مهم نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس تهران به دلیل آنچه از سوی او رفتار غیرحرفه‌ای مدیرعامل باشگاه اعلام شد، از سمت خود استعفا کرد.

مجیدی به دلیل سفر احمد سعادتمند به همراه معاونانش به ایتالیا برای مذاکره با آندره آ استراماچونی و فراهم کردن شرایط بازگشت این سرمربی به تهران از سمتش استعفا کرد و اگرچه به این سمت برگشت تا آبی‌ها را برای فینال جام حذفی همراهی کند اما بعد از مسابقه مقابل تراکتور که استقلال جام حذفی را هم از دست داد، به وعده‌اش عمل کرد و نیمکت استقلال را رها کرد.

بعد از پایان همکاری مجیدی، باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکرات برای بازگشت آندره آ استراماچونی آغاز می‌شود تا شرایط بازگشت این سرمربی به ایران فورا بررسی شود. دو روز پس از اطلاعیه باشگاه استقلال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای را تعیین کرد که تا به امروز شرایط بازگشت استراماچونی را منحل کرده است.

در حالیکه مذاکره برای حضور مجدد این سرمربی آغاز شده بود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قانون منع جذب سرمربی و بازیکن خارجی برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را وضع کردند که تا به امروز به دغدغه طرفداران استقلال تبدیل شده است و نیمکت این تیم را با بلاتکلیفی رو به رو کرده است.

تا به امروز وجود این قانون منجر به تبعات بی فایده سفر سعادتمند به ایتالیا شده است که بعد از آن استقلال جام حذفی را از دست داد، فرهاد مجیدی تیمش را ترک کرد، سرمربی هنوز انتخاب نشده است و مشخص نیست آندره آ استراماچونی دوباره در تهران حضور پیدا کند یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها