کد خبر : 50385

پیش‌بینی بورس در فردا چهارشنبه 26 شهریور 99 / بازار فردا کدام سمت می رود؟

پیش‌بینی بورس در فردا چهارشنبه 26 شهریور 99 / بازار فردا کدام سمت می رود؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۵ درصد رشد کرد و شاخص به یک میلیون و ۶۶۵ هزار واحد رسید، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم در حالی فردا به پایان می‌رسد که هنوز نمادهای حاضر در این صندوق متوقف‌اند و برای همین استقبال از این صندوق بسیار کم شده است.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: به نظر می‌رسد بازار فردا مثبت است اما به دلیل بازگشایی نمادهای خودرویی احتمالا شاهد عرضه بیشتر خواهیم بود و جریان نقدینگی به سمت سهم‌های کوچک بیشتر خواهد بود، ضمن اینکه بازدهی سهم‌ها جذاب بوده و تعداد نمادهای متعادل در بازار سرمایه بیشتر خواهد شد.

او در رابطه با شایعه مثبت شدن بازار برای ترغیب مردم به خرید صندوق پالایشی یکم افزود: ما در بازگشت بازار سهام به غیر از محدودیت فروش حقوقی‌ها حمایت خاصی نداشتیم. من فکر می‌کنم بازار به طور طبیعی و بدون حمایت با توجه به رشد قیمت دلار رشد می‌کرد.

همچنین او با توجه به متوقف بودن نمادهای پالایشی یکم گفت: این صندوق به دلیل ابهام داشتن در ارزندگی سهم‌ها کار را برای تصمیم‌گیری سخت می‌کند، مگر اینکه این نمادهای با قیمت جذاب بازگشایی شوند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها