کد خبر : 50356

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز برابر التعاون

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز برابر التعاون

ترکیب قهرمان ایران برای ورود دوباره به لیگ قهرمانان و مصاف با التعاون تیم دوازدهم جدول لیگ عربستان تا حدود زیادی قابل حدس است. بعید به نظر می‌رسد چیزی جز این ترکیب را در زمین ببینیم.

به گزارش ایران ورزشی ، در سیستم 2-4-4 مورد علاقه یحیی حامد لک درون دروازه می‌ایستد، شجاع و کنعانی در قلب دفاع، سیامک نعمتی و سعید آقایی دو مدافع راست و چپ خواهند بود، کمال و نوراللهی در قلب زمین، بشار در جناح راست بازی می‌کند و مثل همیشه به مرکز می‌زند و پهلوان هافبک چپ خواهد بود و جای ترابی را پر می‌کند. در نوک حمله هم زوج امیری – آل‌کثیر به میدان می‌روند و بعید است بازیکنان دیگری در ترکیب اصلی باشند.

میلاد سرلک در پست هافبک میانی، امید عالیشاه در پست هافبک چپ و مهدی عبدی و آرمان رمضانی در نوک حمله بازیکنانی هستند که احتمالاً به عنوان مهره تعویضی به میدان بروند که از این جمع آرمان رمضانی نسبت به بقیه از نظر بدنی عقب‌تر است.

در ترکیب پرسپولیس حضور چهار بازیکن تازه‌وارد که کمتر از دو هفته از سرخ‌پوش شدن‌شان می‌گذرد جالب توجه خواهد بود ضمن اینکه سیامک نعمتی با وجود سابقه بازی در دفاع راست بعد از ماه‌ها حضور در این پست ترکیب اولیه را تجربه خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها