کد خبر : 50335

48 ساعت تا آمدن یا نیامدن استراماچونی به استقلال

48 ساعت تا آمدن یا نیامدن استراماچونی به استقلال

مشاور مدیرعامل استقلال می‌گوید ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف بازگشت استراماچونی به استقلال مشخص می‌شود و باشگاه آمدن یا نیامدن او را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بهمن نیکخو، مشاور مدیرعامل استقلال درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه و جزییات این جلسه گفت: جلسه طبق روال هر هفته به صورت منظم و مرتب برگزار شد که به فراخور در مکان‌های پیش‌بینی شده از قبل انجام می‌شود. در این جلسه آقای حجت نظری میزبان بودند. در ارتباط با قرارداد بازیکنان و معوقات، جذب بازیکنان و همینطور موضوعات دیگر صحبت‌های انجام شد.

مشاور مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا استرماچونی به ایران باز می‌گردد و سرمربیگری استقلال را بر عمده می‌گیرد یا خیر اظهار کرد: تمام تلاش صادقانه بر این موضوع که صلاح باشگاه در چیست و چه اقدامی انجام شود که در آینده متضمن منافع باشگاه باشد، انجام شده است. تصورم این است که ظرف ۲۴ الی ۴۸ ساعت آینده این موضوع اعلام می‌شود. امروز هم بحث‌هایی شد در ارتباط با مغایرت‌هایی که وجود دارد. ما یک باشگاه هستیم و نمی‌توانیم خارج از باشگاه‌های دیگر مقررات را اعمال کنیم اما خودمان هم مصالحی را دنبال و حق و حقوق باشگاه را پیگیری هستیم. در ۴۸ ساعت آینده اعلام می‌کنیم استراماچونی می‌آید یا خیر.

وی درباره بازگشت استراماچونی به استقلال و گمانه‌زنی‌های مختلف در مسیر بازگشت او به این تیم اظهار کرد: تا جایی که من در جریان هستم، هیات مدیره در این ارتباط کاملا با همدیگر یکدل هستند و هیچ‌گونه اختلاف نظری در این خصوص ندیده‌ام.

مشاور مدیرعامل استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود اختلافی میان سعادتمند و خلیل‌زاده، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این باشگاه وجود دارد، تاکید کرد: قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم. به عنوان دبیر در جلسات هیات مدیره حضور دارم و هر جلسه درباره این موضوع بحث می‌شود. در جلسه قبل آقای سعادتمند درباره اقدامات انجام شده بحث کردند. تماما اعضای هیات مدیره را در بازگشت استراماچونی هم نظر می‌دانم. تلاش صادقانه هم این است که هر چه در توان دارند، برای جلب رضایت هوادار، داشته باشند. مطمئن باشید به زودی و به هر شکلی که بخواهید مشخص می‌شود سعادتمند و خلیل‌ِزاده مشکلی ندارند. ممکن است در یک مصاحبه مطبوعاتی کنار همدیگر صحبت کنند. امروز هم شاهد بودم که صادقانه تفاهم خوبی برقرار است. با این حال متاسفانه حواشی و موضوعات مختلفی مطرح می‌شود که بخشی حاصل تفکرات دیگران است.

نیکخو درباره شایعه استعفای سعادتمند از مدیرعاملی استقلال گفت: اصلا صحت ندارد. او با تمام توان کار می‌کند. ما مشکلات زیادی داریم. از گذشته زیان انباشته روی باشگاه مانده و برای قراردادهای جدید هم تعهداتی داده شده است.

او درباره قطع همکاری استقلال و کارگزار این تیم و پرداخت شدن رقمی در حدود ۱۰ میلیارد تومان به جای ارقامی مانند ۱۰۰ میلیارد تومان که در گذشته مطرح شده بود گفت: کارگزار در شرایطی به کمک باشگاه آمد و دست باشگاه را هم گرفت. بحث ۱۰۰ میلیارد یا هر رقم دیگری که در قرارداد مطرح شده تا پایان فصل جزو تعهدات کارگزار است نه اینکه فورا این پول را واریز کند. ما در حال مذاکره هستیم و در جلسه هیات مدیره تماس گرفته شد و نظرات طرفین تبادل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آقای نامجومطلق بالای سر تیم است. به اعتقاد من او یک مربی باتجربه و توانمند است و سال ها برای باشگاه زحمت کشیده و بازی کرده است. او جزو مفاخر باشگاه است. چون صلاحیت‌های لازم از قبیل اشراف و احاطه لازم بر تیم را داشت، انتخاب شده و امیدوارم با کارنامه خوبی به ایران برگردند. او فعلا مربی است اما اینکه برای ادامه چه تصمیمی‌ می‌گیرد، مطمئن باشید که بهترین تصمیم اتخاذ می‌شود. سرمایه اصلی ما هواداران هستند و تلاش می‌کنیم این هدف محقق شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها