کد خبر : 50310

برانکو مهلت ندهد هم عزیز ماست


برانکو مهلت ندهد هم عزیز ماست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرداخت مطالبات سرمربی پرافتخار پرسپولیس کمترین وظیفه ما است و حق با مرد کروات است زیرا از اقدام اخیر ما سوء برداشت شده است.

به گزارش خبرورزشی،  طی روزهای اخیر در صفحات مجازی مباحثی مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس به این باشگاه فرصت داده مطرح شده اما برانکو در گفت و گو با فارس تمامی این خبرها را تکذیب کرد.

این درحالیست که مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز حق را به برانکو داد، اظهار داشت: دراینکه ناخواسته به آقای برانکو جفا شده و هنوز نتوانسته به صورت کامل به دستمزد خودش برسد شکی نیست اما نگاه ما به این مربی با شخصیت و جنتلمن با بقیه فرق می کند. این سرمربی محترم سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و جام های زیادی فتح کرده است و منظور ما هم این نبود که به صورت قطعی از وی مهلت گرفته ایم.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از آقای برانکو داشتیم و می دانستیم همیشه به پرسپولیس و پرسپولیسی ها لطف داشته از وی درخواست مهلتی ۲۰ روزه برای پرداخت باقی مانده بدهی باشگاه کردیم. منظور ما هم این نبود که سرمربی سابق پرسپولیس به ما این مهلت را داده است و به نظرم از صحبت های ما سوء برداشت شد. اینکه این مربی دوست داشتنی با درخواست ما موافقت کند یا مخالفت حق طبیعی اش است. آقای برانکو چه با این درخواست موافقت کند یا آن را نپذیرد باز هم برای ما عزیز، گرامی و دوست داشتنی خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به دلخوری برانکو بابت فرستادن یک بازرگان به ملاقات خودش یادآور شد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا اجازه سفر به کشورهای دیگر را نمی دهد و این امر با دشواری هایی روبروست. دوست داشتیم نماینده رسمی باشگاه را به ملاقات آقای برانکو بفرستیم اما کرونا این اجازه را نداد و برهمین اساس یک فرد مورد اعتماد در عمان را نزد وی فرستادیم. این به معنای بی احترامی به سرمربی پرافتخار سابق پرسپولیس نیست و حتم بدانید اگر شرایط سفر مهیا بود نماینده رسمی باشگاه را به عمان اعزام می کردیم.

رسول پناه افزود: نیک می دانیم به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی کشور و همان طور که اشاره شد ناخواسته نسبت به آقای برانکو بد قولی هایی صورت پذیرفته است اما باشگاه پرسپولیس دوست دارد به نحوی شایسته جبران مافات کند. متأسفانه ما یک فرصت طلایی را برای قدردانی مناسب و درخور زحمات وی با لغو بازی دوستانه ایران و عمان در تهران آن هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست دادیم. ان شالله در اسرع وقت ضمن پرداخت تمام و کمال مطالبات برانکو از خجالت این مرد محترم و دوست داشتنی در خواهیم آمد.

وی خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس و همه ما اعضای این باشگاه بزرگ، آقای برانکو را دوست داریم. او خاطرات زیبا و به یادماندنی برای ما پرسپولیسی ها ساخته و قدردان همیشگی این مربی هستیم. تنها خواسته ما همانا مهلت ۲۰ روزه است. پرداخت مطالبات آقای برانکو هم کمترین وظیفه ما در قبال وی است که ظرف دو، سه هفته آینده تسویه خواهد شد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها