کد خبر : 50287

احتمال شکایت استقلال از علی کریمی

احتمال شکایت استقلال از علی کریمی

احتمال دارد باشگاه استقلال تهران از بازیکن این تیم به دلیل عدم پایبندی به مفاد قراردادش شکایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال از علی کریمی به دلیل عدم پایبندی به مفاد قراردادش به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد. هافبک آبی پوشان برای ادامه همکاری با این تیم به توافق دست پیدا نکرده است و باوجود اینکه با این تیم قرارداد دارد اما از سفر به قطر خودداری کرده است.

در قرارداد بازیکنان به صراحت آمده که آنها حتی در صورت پایان رقابت‌های داخلی باید تا پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه خود را همراهی کنند. ادامه دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از فردا برای آبی پوشان آغاز می‌شود و آنها باید مقابل الوحده به میدان بروند(البته سرنوشت این بازی هنوز مشخص نیست.)

به استناد همین جمله هفته گذشته رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شهرخودرو و سپاهان تمام شده، هشدار داد در صورت عدم تمکین از دستورات باشگاه و همراهی نکردن در قهرمانان با شکایت باشگاه دچار محرومیت خواهند شد.

در این راستا باشگاه استقلال قصد دارد با تنظیم شکوائیه‌ای از علی کریمی به دلیل عدم حضور در تمرینات و مسابقات آسیایی شکایت کند. کریمی امروز در مصاحبه‌ای تصریح کرد قصد ماندن در استقلال ندارد. او با وجود مذاکرات با مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفته است از این تیم جدا شود اما به مفاد قراردادش پایبند نیست.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها