کد خبر : 50241

دانشگر: تا آخر عمرم گل دربی را فراموش نمی‌کنم


دانشگر: تا آخر عمرم گل دربی را فراموش نمی‌کنم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: گلزنی در دربی لذت خاصی دارد به خصوص که در آن دقایق وقتی تیم تحت فشار است گل بزنی. تا آخر عمرم آن گل را فراموش نمی‌کنم.

به گزارش فارس، محمد دانشگر، مدافع استقلال در خصوص اینکه منظورش از اینکه به خاطر خودش در استقلال مانده چیست عنوان کرد: محمد دانشگر جدای از اینکه بازیکن استقلال است خودش خیلی استقلالی است، من هم به خاطر اینکه او خیلی استقلالی است خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم.

دانشگر در خصوص اینکه چرا اینقدر تمدید قراردادش طول کشید عنوان کرد: من بعد از پایان فصل اصلا حرفی نزدم و حتی به هیچکس در مورد تصمیمم صحبت نکنم. نمی‌خواستم از بیرون فکر کنند که به دنبال بازارگرمی و این جور حرف‌ها هستم. یک پیشنهاد از کشور‌های عربی داشتم که از ۲-۳ ماه پیش به من داده شد. آن‌ها بعد از پایان فصل چندین بار با مدیر برنامه هایم صحبت کردند، اما همه چیز را به بعد موکول کردم. بعد از فینال جام حذفی هم به شهرستان رفتم تا چند روزی از نظر ذهنی ریکاوری شوم.

دانشگر در خصوص اینکه بعد از گلزنی به پرسپولیس شادی خاصی انجام داد و منظورش از آن شادی چه بود گفت: در آن لحظه واقعا خوشحال بودم. شاید باور نکنید، ولی در ورزشگاه دنبال هواداران می‌گشتم! یک لحظه یادم رفته بود که هوادار در استادیوم نیست. گلزنی در دربی لذت خاصی دارد به خصوص که در آن دقایق وقتی تیم تحت فشار است گل بزنی. تا آخر عمرم آن گل را فراموش نمی‌کنم. شادی بعد از گلم هم مثل همیشه بود. به آن مدل خوشحالی کردن علاقه دارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها