کد خبر : 50204

پیشنهاد یک میلیون دلاری تیم داخلی به ستاره جدا شده از پرسپولیس!

پیشنهاد یک میلیون دلاری تیم داخلی به ستاره جدا شده از پرسپولیس!

یک باشگاه متمول ایرانی به ستاره پرسپولیس در لیگ نوزدهم پیشنهاد داده و اعلام کرده حاضر است همان یک میلیون دلار قطری‌ها را به مهدی ترابی بپردازد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی ترابی چندی پیش قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به دلیل دریافت نکردن ۹۰ درصد مطالباتش قبل از آخرین بازی فصل این تیم، فسخ کرد، اما این باشگاه پس از اقدام به فسخ یک‌طرفه قرارداد توسط این بازیکن، مدعی شد که مهدی ترابی مشکلی دارد که با رفع آن احتمال دارد به پرسپولیس بازگردد. مشکل ترابی که باشگاه پرسپولیس اشاره‌ای به آن نکرد امضای پیش‌قرارداد او با اسپایر قطر بود، اما اگر بلیت و ویزا از سوی این باشگاه برای ترابی صادر نمی‌شد، این امر به معنی انصراف قطری‌ها از جذب هافبک ملی‌پوش پرسپولیس بود که چنین نشد. قطری‌های خواهان ترابی بلیت سفر به دوحه و ویزای این کشور را برای او صادر کردند تا این بازیکن برای عقد قرارداد نهایی به قطر برود. گفته می‌شود ارزش قرارداد مهدی ترابی با قطری‌ها بیش از یک میلیون دلار است!

با این وجود شنیدیم یک باشگاه متمول و شهرستانی ایرانی به ستاره پرسپولیس در لیگ نوزدهم پیشنهاد داده و اعلام کرده حاضر است همان یک میلیون دلار قطری‌ها را به مهدی ترابی بپردازد! هرچند مهدی ترابی به دلیل تبعات احتمالی رفتن به تیمی دیگر در لیگ برتر ایران جوابی به این پیشنهاد نداد و آن را رد کرد، اما چگونه یک تیم ایرانی در شرایط اقتصادی کنونی قادر است به اندازه باشگاه‌های قطری و یک میلیون دلار به این بازیکن بپردازد؟!

در وضعیتی که اغلب باشگاه‌های کشورمان در تأمین هزینه و مخارج روزمره خود مانده‌اند شنیدن چنین اخباری قابل‌تأمل و جالب است، اما زمانی موضوع جالب‌تر می‌شود که بدانید همین تیم پولدار شهرستانی به یکی دیگر از ستاره‌های رفتنی پرسپولیس نیز پیشنهادی وسوسه‌انگیز و عجیب و غریب ارائه کرده است.

علی علیپور که بعد از حضورش در پرسپولیس به عنوان یک بازیکن جوان از تیم راه‌آهن، همواره در بین بهترین‌های این تیم حضور داشته و مهره‌ای تأثیرگذار در تمام قهرمانی‌های پرسپولیس در چهار فصل گذشته بوده، چند روز پیش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا بدین ترتیب از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود. به مهاجم اول پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند برای یک فصل بازی در تیم مورد اشاره ایرانی ۱۰ میلیارد تومان بگیرد! با این وجود علی علیپور دقیقاً قصد دارد همان مسیری را طی کند که مهدی طارمی پیش از او طی کرده بود. هرچند مهدی طارمی در جام جهانی بازی کرده بود و علی علیپور ملی‌پوش هم نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها