کد خبر : 50182

چرا این ستاره استقلالی نشد؟ پای پرسپولیس درمیان است

چرا این ستاره استقلالی نشد؟ پای پرسپولیس درمیان است

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس به‌جای علیرضا بیرانوند، حامد لک، دروازه‌بان ماشین‌سازی را در اختیار گرفت باشگاه استقلال خیلی زود باب مذاکره با علیرضا حقیقی را باز کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ که در دور برگشت لیگ برتر با ۹ کلین‌شیت موفق‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر بود و البته محصول باشگاه پرسپولیس. مذاکرات

باشگاه آبی با علیرضا حقیقی اینقدر خوب پیش رفت که تصور می‌شد محصول باشگاه پرسپولیس آبی‌پوش شود، اما در لحظه آخر سنگربان نساجی پا پس کشید تا آبی‌ها بلافاصله محمدرشید مظاهری را به خدمت بگیرند. دروازه‌بان تراکتور که این باشگاه به فسخ قرارداد او معترض است و به همین خاطر به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده و رأی داده که بازیکنش ۶ ماه محروم خواهد شد. استقلال بیشتر دوست داشت علیرضا حقیقی را به‌خدمت بگیرد چراکه به خوبی می‌دانست با جذب رشید مظاهری وارد یک چالش با باشگاه تراکتور خواهد شد و اگر ادعای این باشگاه در کمیته تعیین وضعیت اثبات شود، آن‌وقت هم استقلال متضرر خواهد شد و هم رشید مظاهری. وکیل باشگاه تراکتور آن‌قدر روی حقانیت این باشگاه مطمئن است که می‌گوید دروازه‌بان جدید استقلال ۶ ماه محروم خواهد شد.

علیرضا حقیقی بعد از مشورت با دوستان نزدیک خود سرانجام تصمیم گرفت پیشنهاد آبی‌ها را از ذهن خارج کند؛ وقتی استقلال مطمئن شد علیرضا حقیقی برنامه‌ای برای حضور در جمع آبی‌ها ندارد با رشید مظاهری قرارداد امضا کرد. دوستان علیرضا به او گفتند شاید الان از دست پرسپولیس ناراحت است، اما این ناراحتی را نباید با حضور در جمع آبی‌ها به خوشحالی تبدیل کند. به این خاطر که حضور در استقلال برای او حاشیه‌ساز است و می‌تواند تداوم سیر صعودی اش در لیگ برتر را به چالش بکشد. به خصوص که در این برهه از زمان می‌تواند با تداوم سیر صعودی به اردوی تیم ملی دعوت شود. علیرضا برای اینکه استقلالی نشود به حرف یکی از استقلالی‌ها هم گوش داد؛ امیر قلعه‌نویی که سرمربی گل‌گهر است؛ سرمربی گل‌گهر به او پیشنهاد داد راهی تیم آبی نشود حتی اگر برنامه‌ای برای حضور در جمع سیرجانی‌ها ندارد؛ چراکه انتخاب استقلال تماشاگران پرسپولیس را ناراحت خواهد کرد و فوتبال ارزش ناراحت کردن تماشاگران را ندارد. علیرضا بهترین تصمیم را گرفت به این خاطر که به گفته خود محصول باشگاه پرسپولیس است.

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس به‌جای بیرانوند، حامد لک را در اختیار گرفت باشگاه استقلال خیلی زود باب مذاکره با علیرضا حقیقی را باز کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها