کد خبر : 50166

واکنش متفاوت مدیر برنامه استراماچونی به بازگشت / استقلال قدم محکمی برنداشته!

واکنش متفاوت مدیر برنامه استراماچونی به بازگشت / استقلال قدم محکمی برنداشته!

مدیر برنامه‌های سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال به خبرهایی که حاکی از احتمال بازگشت این مرد ایتالیایی به جمع آبی‌پوشان تهران است، واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره موضوع تلاش باشگاه استقلال برای برگرداندن سرمربی ایتالیایی پیشین خود شفاف‌سازی کرد.

پاستورلو در این پست نوشته است: در خصوص برخی از بیانیه‌های اخیر رسمی باشگاه استقلال و چند رسانه دیگر مبنی بر بازگشت احتمالی آندره‌آ استراماچونی به کادر فنی باشگاه، مقتضی است به شرح زیر شفاف‌سازی کنیم.

در مقطع فعلی، هیچ قدم محکمی از سوی باشگاه برای بازگشت استراماچونی برداشته نشده است. همچنین لازم به یادآوری است که دوطرف هنوز درگیر یک دعوای حقوقی هستند که فیفا مشغول بررسی آن است. از این رو، بنا بر احتیاط و محرمانگی موضوع، ترجیح بر این است که از انتشار اطلاعیه‌های بیشتر اجتناب شود.

باشگاه استقلال در آستانه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و به همین دلیل تصور نمی‌شود اکنون زمان مناسبی برای به وجود آوردن انتظاراتی باشد که به نفع تیم نخواهد بود، تیمی که آندره‌آ به خاطر لحظات فراموش نشدنی‌اش در آن و هواداران دوست داشتنی‌اش برای آن بهترین آرزوها را دارد.

بازگشت استراماچونی به استقلال

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها