کد خبر : 50161

وضعیت مبهم انتقال هافبک پیکان به استقلال

وضعیت مبهم انتقال هافبک پیکان به استقلال

هافبک پیکان پس از جدایی حمیدرضا گرشاسبی وضعیت نامشخصی برای پیوستن به تیم استقلال دارد.

به گزارش ورزش سه، سعید واسعی، هافبک پیکان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال است که با وجود مذاکرات مثبت با مدیران این باشگاه برای جدایی با مشکل مواجه شده است.

واسعی به دلیل اینکه یک فصل دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده است برای جدایی از این تیم نیاز به دریافت رضایتنامه دارد که با گذشت چند هفته از آغاز مذاکرات با استقلال هنوز نهایی نشده است.

سعید واسعی در گفتگو با ایلنا در واکنش به شایعه برکناری حمیدرضا گرشاسبی به دلیل عدم صدور رضایت‌نامه او جهت پیوستن به استقلال گفت: ظاهراً قضیه کاملا باز نشده است. مدیرعامل سابق باشگاه پیکان با باشگاه استقلال در ازای مبلغ نزدیک دو میلیارد تومان به توافق رسیده بودند.

او ادامه داد: ایشان چک روز می‌خواستند تا کار من انجام شود. باشگاه دچار تغییر و تحول شده و اکنون آقای اکبر محمدی روی کار آمده‌اند. در فضای مجازی شایعاتی ایجاد شد که برکنار آقای گرشاسبی به دلیل مقاومت جهت صدور رضایت‌نامه من بوده که چنین چیزی صحت ندارد در حالیکه پروژه انتقالم به باشگاه استقلال در زمان ایشان کلید خورد و تا حدود زیادی کار پیش رفت و انجام شود. تنها نکته‌ای که باقی مانده بود تغییر تاریخ چک از ۲۶ شهریورماه به ۲۰ شهریورماه بود که ظاهراً در همین روز مدیر باشگاه به دلیل پایان حکم ماموریت و قانون که به کارگیری بازنشستگان از سمتش کنار رفت.

 

تبلیغات

کفش‌های اورجینال نایکی را زیر قیمت نمایندگی بخرید!

کفش‌های اورجینال نایکی را زیر قیمت نمایندگی بخرید!

 

واسعی درباره وضعیتش برای پیوستن به استقلال گفت: فقط یک چیز می‌توانم بگویم: حالا من ماندم و حوضم! الان مدیریت جدید روی کار آمده‌اند و خیلی خوشحالیم که ایشان کاملا فوتبالی هستند و از بدنه فوتبال بوده‌اند. آقای اکبری درک می‌کنند و مطمئنا می‌دانند که بازیکن همیشه به دنبال رشد و پیشرفت است و امیدوارم با حضور ایشان در باشگاه پیکان پیوستنم به استقلال قطعی شود و من قربانی شایعه‌سازی در فضای مجازی و برکناری آقای گرشاسبی نشوم.

هافبک تیم پیکان گفت: همینطور که گفتم در زمان مدیریت آقای گرشاسبی ۹۰ درصد از روند انتقالم به استقلال انجام شد و به هر حال پیکان تیم ریشه داری است و سال‌های خوبی در این باشگاه گذراندم که فراموش نشدنی است؛ به هر حال الان من دلم جای دیگری است و امیدوارم که با جدایی من موافقت کنند تا در تیم استقلال به دنبال رشد بیشتر و موفقیت باشم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها