کد خبر : 50129

وقتی شانس به استقلال رو می کند | عکس

وقتی شانس به استقلال رو می کند | عکس

حریف اماراتی استقلال طی یک نامه رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که به علت کرونا قادر به شرکت در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال ، باشگاه الوحده امارات که در این فصل رقابت های لیگ قهرمان آسیا در گروه A با تیم استقلال همگروه بود، دیروز انصراف رسمی خود را از مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اعلام کرده است.

این باشگاه اماراتی که دلیل انصراف خود را از رقابت های آسیایی را بیماری کرونا عنوان کرده است، قرار بود طبق برنامه در تاریخ ۲۴ شهریور مقابل استقلال به میدان برود.

حالا با انصراف رسمی الوحده، این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهد شد و امتیازاتش هم از بین خواهد رفت. بنابراین استقلال با تک امتیاز کسب شده در مقابل الشرطه عراق به رده دوم جدول گروه A خواهد رفت.

پس مشکلات گوناگون تیم فوتبال استقلال در روزهای گذشته شاید این خبری بسیار خوش برای هواداران استقلا‌ل باشد، زیرا با حذف رقیب جدی آبی پوشان در این گروه ، کار صعود استقلا‌ل بسیار راحت خواهد بود.

حریف اماراتی استقلال طی یک نامه رسمی به ای اف سی اعلام کرده است که به علت کروناقادر به شرکت در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها