کد خبر : 50079

واکنش تند تازه وارد استقلال علیه تراکتور و مدیرانش

واکنش تند تازه وارد استقلال علیه تراکتور و مدیرانش

رشید مظاهری دروازه بان جدید استقلال گفت: خوشحالی‌ام را از این انتخاب پنهان نمی‌کنم. تراکتوری ها دست از تهدید و صحبت بردارند.

به گزارش پارس فوتبال ، رشید مظاهری دروازه بان جدید استقلال که روز گذشته قراردادش را با این تیم امضا کرد، درباره حضورش در استقلال و مشکلاتی که برایش در تراکتور رخ داد گفت:

این نظر خودم بود که تا پایان فصل در تراکتور بمانیم و بعد صحبت کنیم. من تا بعد از فینال صبر کردم و بعد از آن تصمیم خودم را نهایی کردم. در قراردادی که با تراکتور بستیم همه چیز روشن است. قرارداد برای یک فصل بود و مبلغ مشخص و در ادامه برای سه فصل صحبت شده بود و برای فصل دوم و سوم هیچ بحث و توافقی موجود نبود و به همین دلیل مبلغی وجود نداشت.

او درباره پیشنهاد استقلال گقت:

بعد از فسخ قرارداد یکی از تیم‌هایی که خواهان مذاکره شد استقلال بود. مذاکرات خوب پیش رفت و خیلی زود هم به نتیجه برای توافق دست یافتیم. اینجا یک چالش بزرگ برای من خواهد بود. قطعا کار بزرگی پیش روی من قرار دارد و باید خیلی بهتر از گذشته باشم. یک انتخاب مناسب برای من بود. وقت حرف زدن نیست. قطعا استقلال جاه طلبی دستیابی به جام را دارد. تیمی که حتی در آسیا هم که بازی می‌کند هوادارانش به چیزهای بزرگ فکر می‌کنند. این نشانه تیم بزرگ است و خوشحالی‌ام را از این انتخاب پنهان نمی‌کنم.

او در پایان گفت:

تراکتور هم بهتر است دست از تهدید و صحبت بردارد و واقعا اگر صحبتی دارد با شرایط قانونی دنبال کند. مسلما آنها قانونگذار نیستند که می‌آیند حکم می‌دهند رشید شش ماه محروم می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها