کد خبر : 50075

پرسپولیس درخواست ٨ میلیاردی علیپور را قبول کرد


پرسپولیس درخواست ٨ میلیاردی علیپور را قبول کرد

بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت باشگاه پرسپولیس با درخواست ٨ میلیارد تومانی مهاجم تیمش برای تمدید قرارداد موافقت کرد.

به گزارش خبرورزشی،  در چند روز اخیر طی دو دور مذاکره که میان علی علیپور و مدیران پرسپولیس‌ انجام شد دو طرف پیشنهادات خود را ارائه کردند و قرار بر این بود که روی این پیشنهادات فکر شود. در این جلسات با وجود درخواست ٨ میلیارد تومانی علیپور، پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که قادر به پرداخت این مبلغ نیستند و نهایتاً می‌توانند ۵ میلیارد تومان آن هم با آپشن به او بپردازند.

بعد از آخرین پیشنهاد پرسپولیس، مهاجم سرخ‌ها با انتشار پستی در صحفه شخصی خود با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا نشان دهد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

در همین حال بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها از جذب شهاب زاهدی و شهریار مغانلو بازماندند، فشارها روی باشگاه زیاد شد تا مدیران پرسپولیس دوباره باب مذاکرات را با علی علیپور باز کنند.

دیشب (چهارشنبه) نیز باشگاه پرسپولیس در خبر رسمی اعلام کرد که پیشنهاد مالی بیشتری به علیپور داده اما این مهاجم اعلام کرده مشکلش مسائل مالی نیست و می‌خواهد فوتبالش را در اروپا پیگیری کند.

درباره رقم پیشنهادی پرسپولیس‌ به علیپور یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این پیشنهاد همان مبلغ درخواستی علیپور بوده است.

درواقع پرسپولیس‌ موافقت کرده پایه قرارداد ۶ میلیارد و ۵٠٠ میلیونی را برای علیپور در نظر بگیرد و یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون هم آپشن قرارداد باشد تا اینگونه مبلغ قرارداد این مهاجم ٨ میلیارد تومان شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها