کد خبر : 50074

قول یک انبوه‌ساز، سعادتمند را امیدوار کرد!


قول یک انبوه‌ساز، سعادتمند را امیدوار کرد!

فردی که از او به اسم «ع. ن» نام برده می‌شود ظاهراً در نشستی که با سعادتمند داشته به او قول داده خواسته اولیه استراماچونی را مستقیماً برآورده می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، اواخر تیرماه بود که ماجرای کمک یک هوادار از اعضای «کانون هواداران مردم نهاد» به استقلال مطرح شد. سردار سعادتی که ظاهراً مدیریت این کانون را برعهده دارد در مصاحبه‌ای اعلام کرد این کانون دارای اعضای متمولی است که حاضرند برای بازگرداندن استراماچونی به استقلال هر کمکی انجام بدهند ولی به شرطی که «این هزینه‌ها تنها صرف بازگرداندن او شود نه پرداخت طلب و غرامت به مربی ایتالیایی!» آن‌ها تهدید کردند اگر صرف اموری غیر از بازگشت استرا شود کل این مبلغ را پس خواهند گرفت.

ماجرای بازگرداندن استراماچونی درست از همان روز‌های ۲۵ تا ۳۱ تیرماه سال جاری استارت خورد و البته فرهاد مجیدی هم تا حدودی در جریان کار‌ها و تحرکاتی که پشت پرده در حال صورت گرفتن بود قرار داشت! اقداماتی که خود سعادتمند هم به نوعی به آن‌ها اشاره کرد. جایی که گفت: «ما می‌خواستیم اوایل مرداد به دیدار استراماچونی برویم ولی کشور ایتالیا به دلیل بیماری کرونا ویزا نمی‌داد و ویزای ما برای روز‌های قبل از دربی اوکی شد». همان دلایلی که برای اثبات چرایی سفر ناگهانی اش به ایتالیا مطرح شد و در نهایت هم مورد قبول فرهاد مجیدی و دوستانش و البته جمع کثیری از پیشکسوتان استقلال قرار نگرفت.

اما ماجرای‌فرد انبوه‌ساز چیست؟ فردی که از او به اسم «ع. ن» نام برده می‌شود ظاهراً در نشستی که با سعادتمند داشته به او قول داده خواسته اولیه استراماچونی را مستقیماً برآورده می‌کند، اما خواسته مهم استرا چیست؟ او از استقلال خواسته برای بازگشت به تهران و هدایت استقلال، اول باید ۷۰۰ هزار دلار نقد و یکجا به حسابش واریز شود تا او بر سر مسائل بعدی با استقلال پای مذاکره بنشیند و امضا داده که این کار را می‌کند.

در همان برهه (اواخر تیر) آقای ع. ن با دادن قول قطعی به سعادتمند او را مجاب می‌کند برای بازگرداندن استرا قدم جلو بگذارد، چون او حاضر است ۷۰۰ هزار دلار را یکجا و نقداً به استقلال کمک کند. او برای اینکه اثبات کند چقدر از این اتفاق خوشحال می‌شود تأکید می‌کند که برای اثبات حسن‌نیتش ۱۰۰ هزار دلار هم به استقلال شیرینی می‌دهد تا خرج دیگر خارجی‌هایش کند. موضوعی که مدیریت باشگاه را مجاب کرد تا جلو برود و حالا باید دید این دو نفر (ع. ن و سعادتمند) تا چه اندازه در این زمینه موفق می‌شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها