کد خبر : 50039

جزئیات مذاکره استقلال با دو بازیکن مشهور پرسپولیسی

جزئیات مذاکره استقلال با دو بازیکن مشهور پرسپولیسی

ماجرای مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان سابق پرسپولیس صحت دارد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه باشگاه استقلال در واکنش به خبر مذاکره آبی‌ها با فرشاد احمدزاده این خبر را تکذیب کرده و سعادتمند گفته صحبتی با این بازیکن نداشته است اما روایت دیگری از این ماجرا وجود دارد.

گویا وینگر فصل گذشته فولاد دیروز با سعادتمند و مددی جلسه داشته و قیمتی به آبی‌ها پیشنهاد داده که مدیرعامل و معاون استقلال را شوکه کرده است.

احمدزاده برای استقلالی شدن درخواستی حداقل 10 میلیارد تومانی از این باشگاه داشته و دلیل این قضیه را سابقه حضورش در پرسپولیس دانسته و گفته در صورتی که استقلالی شود، تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران خواهد شد و همین مساله قیمت او را بالا می‌برد!

البته، یاغی به بازیکنی گفته می‌شود که مستقیم از استقلال به پرسپولیس یا بالعکس برود و احمدزاده حتی در صورت استقلالی شدن هم یاغی نمی شد.

چرا پسر پرسپولیس، استقلالی نشد؟

احمدزاده تنها بازیکن سابق پرسپولیس نبوده که استقلالی‌ها سراغش رفتند و اخبار منتشر شده درباره مذاکره این باشگاه با علیرضا حقیقی هم صحت داشته است.

حقیقی که دیروز به گل گهر پیوست، بعد از فینال جام حذفی توسط دوستان مازندرانی احمد سعادتمند ( سعادتمند اهل آمل است)  به او پیشنهاد می‌شود منتهی حقیقی هم مثل احمدزاده به خاطر سابقه حضورش در پرسپولیس، قیمتی بالا به استقلال پیشنهاد داده و فصلی حداقل 7 میلیارد تومان خواسته است.

این موضوع در کنار اعتراضی که در فضای مجازی نسبت به مذاکره استقلالی‌ها با پسر پرسپولیس-لقب علیرضا حقیقی- صورت می‌گیرد، باعث می‌شود که مذاکره استقلال با دروازه‌بان سابق نساجی، خیلی زود متوقف شود. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها