کد خبر : 50024

بازگشت به ایران برای استراماچونی چه نفعی دارد؟


بازگشت به ایران برای استراماچونی چه نفعی دارد؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال هدف مدیران این باشگاه از نامه به قوه قضاییه برای بازگرداندن استراماچونی را به چالش کشیدن این قوه خواند.

به گزارش تسنیم، امیررضا واعظی آشتیانی درباره فراخوان مدیران باشگاه استقلال برای ورود قوه قضاییه به مسئله بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: خیلی ساده انگارانه است که تصور کنیم این اتفاق ساده درون باشگاهی است. پشت این ماجرا یک اتاق فکر سیاسی است و خارج از ورزش روی آن فکر شده و این موضوع را تبدیل به یک خوراک کرده‌اند. هدف آنها این است که قوه قضاییه را هم به چالش بکشند و می‌خواهند این موضوع را مطالبه اجتماعی کنند، در حالی که مسئله کاملاً ورزشی است و مربوط به قوه قضاییه نیست.

* فدراسیون فوتبال درست یا غلط تصمیمی گرفته که وزیر ورزش هم از این موضوع حمایت کرده است. از این رو کسانی که این مطالب را مطرح کرده‌اند، مطمئناً نه قانون اساسی را به خوبی می‌شناسند که درباره تفکیک قوه صحبت می‌کند و نه در جریان مسائل ورزشی هستند. آمده‌اند و موضوعی که در قوه مجریه جریان دارد را به قوه قضاییه ارتباط داده‌اند و قوه قضاییه حتی نباید پاسخ این نامه را بدهد و دلیلی هم به پاسخگویی نیست.

* برخی افراد معلوم الحال در فضای مجازی به نیابت از باشگاه‌ها تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری می‌کنند و با مطرح کردن مسائل حساسیت‌زا، در فوتبال تنش ایجاد می‌کنند. این مسئله انکار ناپذیر است و متأسفانه می‌بینیم که بازیکنان استقلال پس از بازی فینال در فرودگاه مورد حمله و هجمه عده‌ای قرار می‌گیرند که تحت تأثیر این نفوذی‌ها هستند.

* نکته مهم‌تر در ارتباط با استراماچونی که می‌گویند به نفع اوست برگردد و به کارش ادامه دهد، چه نفعی برای استراماچونی خواهد داشت؟ او که بدون کار کردن هم پولش را می‌گیرد، چه نفعی دارد که بازگردد؟ اگر او از فیفا حکم بگیرد، پولش را می‌گیرد و این صحبت‌ها چیزی جز فرار از پاسخگویی نیست. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها