کد خبر : 50011

رونمایی رسمی از خرید امروز استقلال

رونمایی رسمی از خرید امروز استقلال

باشگاه استقلال با مدافع فصل گذشته تراکتور و گل‌گهر قرارداد امضاء کرد.

به گزارش ورزش سه، استقلال پس از جذب رشید مظاهری به‌عنوان نخستین خرید تابستانی، به دنبال تقویت سایر خطوط تیمش در نقل و انتقالات رفت و متین کریم‌زاده، مدافع جوان پارس جنوبی جم و بابک مرادی، وینگر ماشین‌سازی را به خدمت گرفت، اما فعالیت آنها همچنان ادامه پیدا کرد و این باشگاه با سید احمد موسوی هم به توافق نهایی رسید.

موسوی که پس از دو سال حضور موفق در گسترش فولاد و ماشین‌سازی و نمایشی خوبی که در این تیم داشت، سال گذشته با نظر مصطفی دنیزلی به تراکتور رفته بود، در نیم‌فصل با پیشنهاد گل‌گهر سیرجان مواجه شد و به این تیم رفت تا فرصت بیشتری برای خودنمایی پیدا کند.

این مدافع راست تند و تیز در تمام بازی‌های گل‌گهر در دور برگشت به میدان رفت و موفق شد دو پاس گل بدهد و یک گل هم مقابل پرسپولیس به ثمر رساند تا در بقای تیمش در لیگ برتر نقش ویژه‌ای داشته باشد.

موسوی که علاوه بر تراکتور، گل‌گهر، ماشین‌سازی و گسترش فولاد سابقه بازی در تیم‌های پاس همدان، راه‌آهن، خونه به خونه و اکسین البرز را هم دارد، عصر امروز پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال قراردادش با این تیم را نهایی کرد تا آبی پوش شود.

استقلال سال گذشته در پست دفاع راست با چالش مواجه شده بود و تنها وریا غفوری را در اختیار داشت، اما اکنون با اضافه شدن احمد موسوی به فهرست این تیم توان بیشتری در این پست پیدا می‌کند.

قرارداد موسوی با استقلال به مدت دو فصل امضاء شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها