کد خبر : 50001

شایعه در شهر : استراماچونی سرمربی سایه استقلال در قطر!

شایعه در شهر : استراماچونی سرمربی سایه استقلال در قطر!

آیا خبر منتشر شده درباره حضور آندره‌آ استراماچونی در قطر صحت دارد؟

به گزارش فوتبالی، دیشب خبری تایید نشده و غیر رسمی در فضای مجازی منتشر شد که برای هواداران استقلال خبر بسیار خوبی بود. اینکه باشگاه استقلال برای آندره‌آ استراماچونی بلیت رم به دوحه را گرفته و قرار است این مربی بازیهای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک ببیند.

پیش از این، از باشگاه استقلال خبر رسیده بود که استراماچونی در صورت بازگشت به استقلال، دوست ندارد در این مرحله از لیگ قهرمانان روی نیمکت این تیم بنشیند و حالا معلوم نیست هدف استراماچونی از این سفر- در صورتی که شایعه مطرح شده درست باشد-  چیست؟ 

آیا او قرار است فقط بازیهای استقلال را از نزدیک ببیند تا بیشتر با تیم سابقش آشنا شود یا اینکه به مجید نامجومطلق مشاوره خواهد داد.

کار به جایی رسید که گفته شد قرار است باشگاه استقلال با استراماچونی در قطر قرارداد ببنند. با توجه به آنکه محرومیت از پنجره نقل و انتقالات شامل عقد قرارداد با مربی نمی‌شود و فقط شامل بازیکن است، استقلال مشکلی برای همکاری با استراماچونی نخواهد داشت البته به شرطی که بتواند اوکی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای بازگرداندن مرد ایتالیایی را بگیرد.

این وسط واکنش مدیرعامل استقلال به اخبار منتشر شده درباره استراماچونی هم جالب است. خبرنگار فوتبالی که تا بامداد امروز در هتل محل مذاکره سعادتمند با بازیکنان مورد نظرش حضور داشت، چند بار این سوال را از سعادتمند پرسید که آیا استراماچونی در قطر کنار استقلال خواهد بود یا نه منتهی مدیرعامل آبی‌ها ترجیح داد هیچ پاسخ روشنی به این سوال ندهد تا ابهامات درباره این ماجرا را بیشتر کند.

به این موضوع می‌توان هم از دید مثبت نگاه کرد هم منفی. اگر بدبینانه نگاه شود باید گفته شود که مطرح شدن نام استراماچونی فقط یک بازی از سوی سعادتمند بوده تا این گونه دست به قمار بزرگی زده باشد و اعتبار مدیریتی‌اش را به حراج بگذارد اما می‌توان به نیمه پر لیوان هم نگاه کرد. اینکه سعادتمند به صورت چراغ خاموش مشغول نهایی کردن پروژه بازگرداندن استراماچونی است و ترجیح می‌دهد هر وقت حضور او در استقلال قطعی شد، این موضوع را رسانه‌ای کند تا جلوی موانع و حواشی احتمالی را گرفته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها