کد خبر : 49991

مو فرفری لیگ برتر به استقلال پیوست (عکس)

مو فرفری لیگ برتر به استقلال پیوست (عکس)

بازیکن تکنیکی فصل گذشته ماشین‌سازی قرارادی دو ساله با استقلال امضاء کرد.

به گزارش ورزش سه، بابک مرادی که از ظهر دیروز سه‌شنبه دو مرحله مذاکره با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال داشت ولی به توافق نرسیده بود، دقایقی قبل به جمع‌بندی نهایی و مثبت دست پیدا کرد و رسما به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

این هافبک ۲۷ ساله که  فصل گذشته از فولاد خوزستان به ماشین‌سازی رفته بود، در این تیم خوش درخشید و در نهایت مورد توجه آبی‌ها قرار گرفت و با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

مرادی علاوه بر اینکه ماشین‌سازی و فولاد، برای باشگاه‌های سیاه جامگان، آلومینیوم اراک، راه‌آهن، ملوان انزلی و ... هم به میدان رفته ولی شاخص‌ترین بازی‌های او برای ماشین‌سازی بوده که موجب شد با چهره ویژه و موهای فرفری‌اش شناخته‌تر شود و در نهایت به استقلال برود.

استقلال پیش از این رشید مظاهری، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور و متین کریم‌زاده، بازیکن چپ‌پای سابق پارس جنوبی جم را به خدمت گرفته بود و بابک مرادی، سومین خرید آبی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.

مرادی که فصل گذشته سه گل برای ماشین‌سازی به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت  ولی تصمیم گرفت قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند تا شرایط جدید و بهتری را با حضور در جمع آبی پوشان تجربه کند.

بابک مرادی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها