کد خبر : 49979

مهدی رحمتی استارت کارش را با بردن پرسپولیس زد

مهدی رحمتی استارت کارش را با بردن پرسپولیس زد

پرسپولیس در دیداری دوستانه در حالی که چند بازیکن جدید در اختیار داشت، به شهرخودرو باخت.

به گزارش خبرورزشی، دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو که این روزها خودشان را برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اماده می‌کنند عصر دیروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند.

این اولین بازی مهدی رحمتی در قامت سرمربی به حساب می‌آمد و کاپیتان سابق استقلال وارد عرصه مربیگری شد. پرسپولیس که ٧ بازیکن جدید در نقل و انتقالات به خدمت گرفت با ترکیب اولیه حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر بازی را اغاز کرد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل رسید در نیمه دوم دو تیم تعویض های زیادی را انجام دادند و در نهایت میهمان با تک گل محمد قاضی موفق شد پرسپولیس را شکست دهد. یحیی در حالی به شاگرد نیم فصل اولش باخت که رحمتی اولین تجربه سرمربی گری خود را پشت سر گذاشت.

از حاشیه این دیدار می‌شود به خوش و بش و شوخی‌های رحمتی با یحیی گل‌محمدی، شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی اشاره کرد. همچنین علی شجاعی و آرمان رمضانی دو خرید جدید پرسپولیس که امروز با این تیم قرارداد بستند با حضور در ورزشگاه کاظمی به صورت اختصاصی تمرین کردند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها