کد خبر : 49948

به یک شرط در آسیا کنار استقلال می‌مانم!

به یک شرط در آسیا کنار استقلال می‌مانم!

دروازه‌بان دوم تیم استقلال به خبرورزشی گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند من در حد نفر دوم بودن در استقلال هم نبودم! اما من این ذهنیت را پاک می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، حسین پورحمیدی، دروازه‌بان دوم تیم استقلال درباره موضوع فسخ قراردادش با این باشگاه و تقاضای مسئولان استقلال برای حضور در دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا با ما همکلام شد.

حسین! تصمیم داری قراردادت را با استقلال فسخ کنی؟

بله، متأسفانه من در این فصل حتی یک بازی هم نتوانستم برای تیم استقلال انجام بدهم و طبق یکی از قوانین سازمان لیگ بازیکنی که کمتر از ۱۰ درصد بازی‌ها به میدان رفته باشد، می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

الان با تکیه بر همین بند می‌خواهی جدا شوی؟

بله، هدفم این است جایی بروم تا بازی کنم. می‌خواهم به طرفداران استقلال نشان بدهم اگر من دروازه‌بان دوم استقلال بودم این‌قدر‌ها هم ضعیف نیستم که حتی یک بازی هم به من فرصت بازی کردن داده نشود.

الان از دست سیدحسین حسینی ناراحتی؟

خیر، من اتفاقاً درس‌های زیادی از سید یاد گرفتم. در این مدت مثل یک برادر بزرگتر در تمرینات کنارم بود و راهنمایی‌ام می‌کرد. ضمن اینکه خودم هم تلاش می‌کردم و این‌قدر از حضور در کنار آقابهزاد و سید، چیز یاد گرفتم که فکر می‌کنم نسبت به گذشته در سطح خیلی بالاتری قرار گرفته‌ام، اما وقتی می‌بینم محمدرشید مظاهری هم به استقلال آمده و سیدحسین هم هنوز در استقلال است، دیگر حس می‌کنم باید بروم و اگر اینجا بمانم فصل بعد شاید جزو ۱۸ نفر هم نباشم.

گفته شد که باشگاه از تو خواسته در چهار دیدار لیگ قهرمانان آسیا کنار تیم بمانی؟

ببینید ۱۰۰ درصد با این موضوع موافقم، اما به این شرط که بتوانم پس از این چهار بازی از استقلال جدا شوم. همه هواداران مصاحبه‌های مرا در آرشیو رسانه‌ها دیده و خوانده‌اند. من عاشقانه استقلال را دوست دارم از وقتی کوچک بودم استقلالی بودم و همه مسابقات استقلال در خوزستان را از نزدیک نگاه می‌کردم. به همین خاطر اگر الان از استقلال می‌روم فقط به یک دلیل است. اینکه می‌خواهم بازی کنم و خودم را به هوادار استقلال نشان بدهم که اگر روزی خواستم برگردم بدانند من دروازه‌بانی معمولی نیستم.

پس هدف بزرگتری در نظر داری؟

به امام حسین (ع) قسم می‌خورم، جایی می‌روم و بازی می‌کنم که همه ببینند من چه شرایطی دارم. اگر می‌خواهید از هم‌تیمی‌هایم در تمرینات بپرسید که حسین در تمرین چطور بود. به خدا خیلی از آن‌ها می‌گفتند چرا تو را درون دروازه قرار نمی‌دهند که این‌قدر آماده‌ای!

الان از تیم لیگ برتری پیشنهاد داری؟

اهل بازارگرمی نیستم و اصلاً این کار را بلد نیستم. فقط این را می‌گویم که در هر تیمی فصل بعد بازی کنم طوری نمایش می‌دهم که همه ببینند ذخیره سید که حتی یک بازی هم نکرد چه دروازه‌بانی بوده. چون خیلی‌ها فکر می‌کنند من در حد نفر دوم بودن در استقلال هم نبودم! اما من این ذهنیت را پاک می‌کنم.

حالا اگر در آسیا با استقلال همراه شوی برنامه‌ات چیست؟

اگر قرار باشد این کار را بکنم حتماً از باشگاه تعهد می‌خواهم که بعدش بگذارند از استقلال بروم. اگر قرار باشد آقا رشید تشریف بیاورد قطعاً ماندن من در این تیم فایده‌ای برایم ندارد و نمی‌توانم پیشرفت کنم. باز باید یک سال دیگر دور از میدان باشم و کم‌کم همه یادشان می‌رود که فصل هجدهم چطور در استقلال خوزستان دروازه‌بانی کردم و چند پنالتی گرفتم. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به صلاح استقلال و در نهایت خودم باشد. اگر هم قرار شد با استقلال در آسیا بازی کنم حتماً با تمام وجود در درون دروازه استقلال می‌ایستم و از دروازه تیم محافظت می‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها