کد خبر : 49937

شجاع: قرارداد ۶ ساله؟! شوخی کردم، سر نخواستن ما دعواست

شجاع: قرارداد ۶ ساله؟! شوخی کردم، سر نخواستن ما دعواست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: باشگاه پرسپولیس می‌تواند حتی با سرخیو راموس، کاپیتان رئال‌مادرید هم مذاکره کند! به من ارتباطی ندارد و من فقط کار خودم را انجام می‌دهم.

به گزارش خبرورزشی، شجاع خلیل‌زاده حوالی ظهر دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و هنگام خروجش در محاصره هواداران و خبرنگاران قرار گرفت. او که ماسک به چهره داشت و قصد نداشت مصاحبه کند، برابر اصرار خبرنگاران در مورد جدایی اش گفت:

«من جایی نمی‌خواهم بروم.» مدافع پرسپولیس که از اصرار خبرنگاران و شلوغی فضا کمی کلافه به نظر می‌رسید در پاسخ به سؤال‌های مداوم خبرنگاران گفت: «ما ماندیم و جایی نمی‌رویم.» او در جواب اینکه پرسپولیس می‌خواهد مدافع بگیرد هم گفت: «ما کاری به این کار‌ها نداریم و اینجا هستیم.»

شجاع که در فاصله مسیر درِ باشگاه تا اتومبیلش کلافه در محاصره خبرنگاران و هواداران راه می‌رفت و به شوخی از آن‌ها می‌خواست که همراهش نروند، در ارتباط با حضورش در باشگاه و این سؤال که آیا برای بالا بردن مبلغ قرارداد آمده، گفت: «من قرارداد دارم، به‌خدا مسئله بالا بردن مبلغ قرارداد نیست... آمدم شش ساله تمدید کنم به عشق شش‌تایی‌ها.» برای آنکه بدانیم این پاسخ شجاع برای آرام کردن فضا و تیتر دادن به رسانه‌ها بوده یا اینکه واقعاً برای تمدید قرارداد به باشگاه آمده با او تماس گرفتیم.

چرا به دفتر باشگاه رفته بودی؟

من نمی‌دانم چرا وقتی به دفتر باشگاه خودمان می‌رویم همه شما دوستان خبرنگار همین سؤال مشترک را می‌پرسید. یعنی ما نباید به باشگاه خود برویم؟!

آخر در روز‌های گذشته بعضی همبازیانت به باشگاه رفتند و بعد هم جدا شدند!

من که بار‌ها اعلام کردم مانده‌ام!

به هرحال در این مقطع و فصل نقل و انتقالات حضور یک بازیکن در باشگاهش خودبه‌خود سؤال‌برانگیز است. نیست؟

خبر خاصی نبود. به هر حال یکسری صحبت‌ها داشتم که انجام دادیم و موضوع خاصی هم درمیان نبود.

گفتی قراردادت را ۶ سال دیگر تمدید می‌کنی؟!

(با خنده) فعلاً که سر نخواستن ما دعواست!

نه جدی پرسیدیم!

خودتان می‌دانید من رابطه خوبی با اغلب رسانه‌ها و خبرنگاران رسانه‌های گروهی دارم. جلوی درِ باشگاه دیدم کمی شلوغ شده و دوستان خبرنگار هم همراه من راه می‌آیند و سؤال می‌پرسند، گفتم کمی شوخی کنم!

البته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی!

بله، همین‌طور است! من همیشه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنم، اما به هرحال مردم و هواداران لطف دارند و نمی‌توانیم تقاضای عکس یادگاری آن‌ها را رد کنیم. باید ماسک بزنیم و مراقب باشیم.

گفتی در خصوص قرارداد ۶ ساله شوخی کردی؟

بله، خواستم به شما تیتر بدهم و شوخی کردم. البته من با پرسپولیس قرارداد دارم و نیازی به تمدید نیست.

شجاع: پرسپولیس می‌تواند با سرخیو راموس هم مذاکره کند!

ولی باشگاه پرسپولیس با یکی، دو مدافع میانی هم مذاکراتی انجام داده است!

چه اشکالی دارد؟

با خودمان گفتیم شاید به همین خاطر به دفتر باشگاه رفته باشی.

نه، باشگاه پرسپولیس می‌تواند حتی با سرخیو راموس، کاپیتان رئال‌مادرید هم مذاکره کند! به من ارتباطی ندارد و من فقط کار خودم را انجام می‌دهم.

باز هم شوخی کردی؟!

باور کن جدی گفتم! این هم یک تیتر دیگر که به شما دادم. (به شوخی ادامه می‌دهد) انصافاً راضی هستی دیگر!

این را بدون اغراق می‌گویم که شجاع خلیل‌زاده یکی از خوش‌مصاحبه‌ترین و خوش‌اخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در مواجهه با رسانه‌ها و خبرنگاران است. از آن دست بازیکنانی هستی که خبرنگار را هنگام مصاحبه به‌وجد می‌آوری و...

نظر لطف شماست. به هر حال ما عضو یک خانواده هستیم. من فوتبالیست، شما خبرنگار و مربیان و همه و همه لازم و ملزوم یکدیگر هستیم. این احترام همیشه دوطرفه بوده است. می‌دانم شما خبرنگاران هم تلاش می‌کنید و با سختی زیاد و حداقل دستمزد کار می‌کنید. به همین خاطر سعی می‌کنم همیشه رفتار صمیمی و دوستانه‌ای با اهالی رسانه از جمله خود شما داشته باشم.

راستی در پرسپولیس چه‌خبر است؟ چرا یحیی گل‌محمدی استعفا داده؟

مگر از خود آقایحیی نپرسیدید؟!

گفتیم از تو هم بپرسیم؟!

نه، بهتر است خود سرمربی به این سؤالات جواب بدهد. من بازیکن نمی‌توانم و حق ندارم درباره مربی خودم نظر بدهم.

راستی تو که رابطه خوبی با علی علیپور داری و همشهری‌اش هستی بگو چرا خداحافظی کرد و رفت؟

فکر می‌کنم علی متن کاملی نوشته بود. به هر حال علی علیپور حدود ۶ سال برای پرسپولیس زحمت کشید و در تمام موفقیت‌های سال‌های اخیر تیم شریک بود و نقش داشت. باید به تصمیمی هم که گرفته احترام گذاشت.

ظاهراً مهدی ترابی هم گفته ۳۵ درصد باشگاه بابت ترانسفرش به قطر را با وجود فسخ قانونی قراردادش می‌پردازد!

در جریان نیستم، اما قبلاً هم گفته‌ام مهدی ترابی فصل گذشته واقعاً برای موفقیت پرسپولیس سنگ‌تمام گذاشت. یک بازیکن خوب و مؤثر بود و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

شجاع: پرسپولیس می‌تواند با سرخیو راموس هم مذاکره کند!

درباره خرید‌های جدید پرسپولیس چه نظری داری؟

همگی از بازیکنان خوب کشورمان هستند که باشگاه آن‌ها را جذب کرده است. همه ما کمک می‌کنیم این بچه‌ها هرچه زودتر با جو تیم آشنا شده و هماهنگ شوند.

می‌دانیم یک سال دیگر قرارداد داری و گفتی درباره تمدید ۶ ساله هم شوخی کردی. حالا می‌خواهم بپرسم حاضری به‌خاطر هواداران باز هم قراردادت را تمدید کنی؟

ببینید من شعار نمی‌دهم و در عمل ثابت کردم که قرارداد من با هواداران پرسپولیس قلبی و مادام‌العمر است. پارسال هم اولین نفر رفتم و قراردادم را تمدید کردم...

(حرفش را قطع می‌کنیم) و بعد متوجه شدی حداقل ۱۰ بازیکن پرسپولیس بیشتر از تو پول گرفته‌اند. یک بازیکن ذخیره که کل نیم‌فصل دوم هم غایب بود دو برابر تو با پرسپولیس قرارداد بست!

مهم نیست! نوش جان این بچه‌ها و من از این بابت گلایه نکردم. ناراحتی من از سوء‌استفاده از سادگی خودم بود که درگذشته مصاحبه کردم و حرف‌هایم را زدم.

شاید این بار هم نزد رسول‌پناه رفتی که اتفاق پارسال در مورد قراردادت رُخ ندهد؟

(دوباره به شوخی) تا صبح هم بپرسی نمی‌گویم برای چه موضوعی به دفتر باشگاه رفته بودم. (با خنده ادامه می‌دهد) آقاجان! اصلاً رفتم باشگاه که احوال کارمندان و دوستان را بپرسم و چاق سلامتی کنم!

بسیارخب، در پایان اگر حرف ناگفته‌ای داری در خدمتیم!

نه، صحبت خاصی ندارم و بار دیگر از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در کوچه و خیابان و فضای مجازی پشتیبان ما هستند. امیدوارم فصلی خاطره‌انگیز را در لیگ بیستم کنار این عزیزان تجربه کنیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها