کد خبر : 49899

لیست خرید استقلال تغییر کرد

لیست خرید استقلال تغییر کرد

با آغاز فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال و خرید دو بازیکن در ساعات اولیه روز شنبه (بابک مرادی و امیرحسین کریمی) این دو بازیکن راهی باشگاه های دیگری خواهند شد.

به گزارش ورزش سه، پس از شروع پر سر و صدای استقلال در بازار نقل و انتقالات و استخدام دو بازیکن نه چندان مطرح لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان نخستین خریدهای این تیم، هواداران استقلال نسبت به سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه واکنش نشان دادند و این مسئله منجر به اتفاقاتی شد که کمتر در استقلال سابقه داشته است.

دیروز پس از 72 ساعت از انتشار اسم امیرحسین کریمی که قراردادش را در هتل آزادی امضا کرده بود، این بازیکن با درخواست سیدمهدی رحمتی راهی شهرخودرو شد و قرارداد رسمی خود را با عنابی پوشان مشهدی به امضا رساند.این در شرایطی است که بابک مرادی وینگر سابق ماشین سازی که با فسخ یک طرفه از این باشگاه جدا شده است، کماکان در انتظار رسمیت یافتن قراردادی است که با سعادتمند به امضا رسانده است.

خبر مهم دیگر از استقلال این است که فهرست تازه ای به باشگاه ارائه شده است و سعادتمند به همراه اعضای کمیته نقل و انتقالاتی باشگاه، ضمن حفظ نیروهای خود، برای ترمیم تیم، طبق آن فهرست پیش بروند. لیستی که اغلب آن را بازیکنان جوان و خوش آتیه لیگ تشکیل می دهند.

استقلال برای حضور در رقابت های آسیایی نیاز فوری به جذب بازیکن در پست های مدافع چپ و راست و همچنین هافبک دفاعی دارد و باید دید که تا پیش از اتمام ضرب العجل ارسال لیست آسیایی، آنها خواهند توانست با بازیکن جدیدی به توافق برسند و یا با همین ترکیب فعلی در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.

این در حالی است که مشخص نیست بازیکنان جدایی طلب این تیم، در رقابت های آسیایی  حضور خواهند داشت یا خیر. بازیکنانی نظیر محمد دانشگر، علی کریمی، روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی با استقلال قراردادی ندارند و تکلیف تمدید یا جدایی این افراد نامشخص است که البته استقلال تلاش می‌کند پس از ارسال نام آنها به ای اف سی برای جلب رضایت و بقای آنها در تیم تلاش کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها