کد خبر : 49882

نامجومطلق برگشت


نامجومطلق برگشت

سرمربی موقت استقلال به خبرورزشی گفت: به درخواست دوستان محترم و البته پیشکسوتان عزیزی که طی روز‌های گذشته با من تماس گرفته و تأکید می‌کردند که در چنین شرایط حساسی بهتر است استقلال را تنها نگذارم.

به گزارش خبرورزشی، مدیران ارشد باشگاه استقلال شب گذشته تصمیم گرفتند هدایت این تیم در دیدار‌های باقی‌مانده مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بر عهده مجید نامجو مطلق باشد.

دستیار اول فرهاد مجیدی پس از کناره‌گیری این مربی پیشنهاد فوق را دریافت کرده بود، اما ترجیح می‌داد به حرمت فرهاد، بعد از رفتن او سمت سرمربیگری را نپذیرد.

البته آقا مجید در نهایت پس از گفتگو مدیران باشگاه تصمیم گرفت در این شرایط فوق‌العاده دشوار و حساس، استقلال را تنها نگذارد. دقایقی پس از سرمربی شدن مطلق با مرد شماره یک آبی‌پوشان همکلام شدیم:

تبریک به خاطر سمت جدید. چطور شد که بالاخره پذیرفتید سرمربی شوید؟

ممنون از لطف شما و همه دوستانی که طی روز‌های گذشته توصیه می‌کردند در این شرایط قبول مسئولیت کردم. به هر حال شرایط استقلال خاص است و در چنین وضعیتی یک نفر باید برای جمع‌وجور کردن تیم در پیکار‌های آسیایی قبول مسئولیت می‌کرد. از مسئولان باشگاه نیز بابت اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم.

سرمربیگری استقلال در فوتبال ایران سمت بسیار مهمی است که خیلی‌ها دوست دارند آن را برعهده بگیرند، ولی شما این روز‌ها ترجیح می‌دادید وارد عرصه نشوید، چرا؟

همه کسانی که مرا می‌شناسند به خوبی می‌دانند که عقاید و اعتقاداتم چگونه است. من یکسری اصول برای خودم دارم که همواره به آن‌ها پایبند می‌مانم. مجید نامجو مطلق با فرهاد مجیدی آمده بود و به همین خاطر دوست نداشت بدون او کار را ادامه بدهد. خودتان هم شاهد بودید که صبح روز جمعه در تست کرونا هم شرکت نکردنم، ولی پس ازتماس فرهاد با کادر فنی و اینکه در چنین شرایط فوق العاده حساسی کسی قبول مسولیت نمی‌کرد، خود مجیدی خواست تا مسولیت تیم در لیگ قهرمانان را همراه با سایر همکاران برعهده بگیرم. هیات مدیره و مدیریت باشگاه هم با من تماس گرفتند و خواستند تا در این شرایط قبول مسولیت کنم

در نهایت به درخواست این دوستان محترم و البته پیش‌کسوتان عزیزی که طی روز‌های گذشته با من تماس گرفته و تأکید می‌کردند که در چنین شرایط حساسی بهتر است استقلال را تنها نگذارم، سمت سرمربیگری استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را پذیرفتم. به هر حال همه ما استقلالی هستیم و در چنین شرایطی نباید باعث نگرانی هواداران شویم. من به خواست پیشکسوتان و به حکومت هواداران این سمت را قبول کردم. سرمربی شدم تا نیمکت استقلال در این روز‌های حساس و مسابقات فوق‌العاده مهمی که پیش رو دارد، خالی نباشد. مطمئن هستم که همه دلشان می‌خواهد استقلال نتیجه بگیرد از مدیران باشگاه و خود فرهاد مجیدی گرفته تا بازیکنان، مربیان و البته هواداران. واقعیت امر این است که در این شرایط حساس ما خودمان را برای استقلال قربانی کردیم. البته منتی سر کسی نیست، چون استقلالی هستیم و موفقیت تیم یعنی موفقیت همه ما پیشکسوتان.

تکلیف آینده چه می‌شود؟ روز‌های پس از پایان لیگ قهرمانان؟

صادقانه بگویم مربیگری را دوست دارم و استقلال هم تیمی است که بخش اعظمی از دوران جوانی خود را در آن سپری کرده‌ام، ولی هرگز به نیمکت این چشم طمع نداشته و ندارم. طی این سال‌ها از هر کس که سرمربی شد، حمایت کردم. الان هم تمام حواسم به این مسئله است که در قطر نتایج خوبی بگیریم. برای پس از پایان لیگ قهرمانان فکر نکرده‌ام و اجازه میدهم تا هیات مدیره و مدیران اجرایی باشگاه در نهایت بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها