کد خبر : 49845

بالاترین مبلغ قرارداد در لیگ برتر لو رفت ؛ سازمان لیگ ناخواسته فاش کرد

بالاترین مبلغ قرارداد در لیگ برتر لو رفت ؛ سازمان لیگ ناخواسته فاش کرد

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در برنامه زنده تلویزیونی گفت: قرارداد برخی بازیکنان و کادر فنی در فصل گذشته در حدود ده میلیارد تومان بوده است.

به گزارش پارس فوتبال ، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در برنامه زنده تلویزیونی درباره قراردادها در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد:

برخی از مبالغی که ذکر می شود، منبعش شایعاتی است که در فضای مجازی وجود دارد و بازارگرمی نیز در این زمینه وجود دارد ولی بعضی از مبالغی که مطرح می شود.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که آیا بالاترین رقم قراردادی که ثبت شده، ده میلیارد است، گفت:

چون قرارداد یک بحث محرمانه است ما اجازه مطرح کردن آنها را نداریم ولی صحبت هایی در این زمینه متاسفانه در فصل گذشته هم بوده. فصل قبل بالای ده میلیارد قرارداد نداشته ایم اما در همین حدود برای بعضی از کادر فنی هم بوده.

محمودزاده در پایان گفت:

با توجه به شرایطی که در بازه نقل و انتقالات داریم، فعلا تا این لحظه باشگاه ها عقد قرارداد را انجام می دهند و فعلا برای ثبت، مراجعه ای صورت نگرفته که ما از رقم قرارداد مطلع باشیم. البته چون سقف قراردادی وجود ندارد، ما مجاب به ثبت هستیم، اما از باشگاه ها واقعا خواهش می کنیم که در این زمینه اقدام جدی به عمل آورند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها