کد خبر : 49842

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس به سیم آخر زد

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس به سیم آخر زد

با وجود اینکه اطرافیان باشگاه و اکثر رسانه‌ها دیروز از فسخ قرارداد اوساگونا خبر دادند، پیگیری‌های ما نشان داد هنوز فسخ قرارداد به صورت قطعی و رسمی صورت نگرفته و این بازیکن تا طلبش را نگیرد پای فسخ قرارداد را امضا نخواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس بعد از عملکرد نه چندان خوب در این تیم در آستانه جدایی قرار دارد و حتی بعید است همراه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود. این بازیکن که به شدت از دست مدیران پرسپولیس به خاطر پرداخت نکردن مطالباتش شاکی است، برای دیدار با رسول‌پناه راهی باشگاه شد تا پیگیر دریافت طلبش شود. او که می‌داند جایی در پرسپولیس فصل آینده ندارد، خودش هم دوست دارد از این تیم جدا شود و فوتبالش را جایی دیگر ادامه دهد.

با وجود اینکه اطرافیان باشگاه و اکثر رسانه‌ها دیروز از فسخ قرارداد اوساگونا خبر دادند، پیگیری‌های ما نشان داد هنوز فسخ قرارداد به صورت قطعی و رسمی صورت نگرفته و این بازیکن تا طلبش را نگیرد پای فسخ قرارداد را امضا نخواهد کرد. قرار است باشگاه پرسپولیس امروز مطالبات اوساگونا را پرداخت و به صورت توافقی قرارداد این بازیکن را فسخ کند ولی اگر موفق به انجام این کار نشود، مهاجم نیجریه‌ای به صورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ و آماده شکایت به فیفا خواهد شد. گفتنی است قرارداد اوساگونا برای یک نیم‌فصل ١٥٠ هزار دلار است و از این مبلغ تا به الان فقط ٥٠ هزار دلار آن پرداخت شده و این بازیکن ١٠٠ هزار دلار طلب دارد. شنیده‌ها از داخل باشگاه پرسپولیس به این صورت بود که اوساگونا حتی دست به تهدید زد و نسبت به رفتار باشگاه پرسپولیس با خودش به شدت ناراحت بود.

همچنین شنیدیم اگر امروز کار‌های مربوط به فسخ قراردادش با پرسپولیس انجام شود، این بازیکن همین امشب یا بامداد فردا ایران را ترک خواهد کرد در غیر این صورت ممکن است چند روزی در ایران بماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها