کد خبر : 49838

رسول‌پناه در آستانه استعفا


رسول‌پناه در آستانه استعفا

مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در آستانه استعفا قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس آرامش بیشتری از استقلال دارد و در نقل و انتقالات امثال حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر را گرفته، اما خب از آن‌سو سه ستاره مهم یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور را از دست داده است. البته وضعیت بشار رسن هم هنوز معلوم نیست. درست مثل شجاع که دیروز گفت پیشنهاد دارم و اگر بروم ۱۲، ۱۳ میلیارد گیر پرسپولیس می‌آید.

واقعیت قضیه این است که کار در پرسپولیس روز به روز سخت‌تر می‌شود. شکست در دربی تهران نشان داد یحیی هم مشکلات زیادی دارد. او مقابل استقلال اشتباهات زیادی داشت و بعد هم با گفتن این جمله که می‌خواهند استقلال را قهرمان جام حذفی کنند، فشار را از روی خود برداشت، چون می‌دانست که این کار‌ها در فوتبال ایران جواب می‌دهد. اما به‌هر حال خود یحیی خوب می‌داند مقابل استقلال چه اشتباهاتی داشت و خوب می‌داند در غیاب بیرانوند، علیپور و مهدی ترابی که دیروز با العربی قطر تمام کرد، چه فصل دشواری را پیش‌رو دارد.

شنیدیم رسول‌پناه سرپرست موقت! باشگاه پرسپولیس هم در آستانه استعفا دادن است. او می‌داند که کار پرسپولیس در آسیا سخت است و بستن تیمی میلیاردی هم سختی‌های خاص خود را دارد. از همه مهمتر پول برانکو است که هنوز پرداخت نشده و می‌تواند دردسرساز شود. هوادار هم که هر روز یک چیز می‌خواهد و اینجا درست مثل استقلال سطح توقعات بالاست. پرسپولیس البته برخلاف استقلال سال‌هاست که «جام» می‌گیرد، اما کارش در آسیا سخت است. از همه این‌ها مهمتر مباحث مالی مربوط به برانکو است که یک مدیر را تحت فشار شدید قرار می‌دهد. البته مدیران باشگاه‌های ما از جیب خودشان پول نمی‌دهند، ولی به‌هر حال گاهی تحت فشار قرار می‌گیرند. رسول‌پناه قبلاً هم گفته بود اگر مدیری بهتر از او بیاید! پستش را تحویل می‌دهد و می‌رود. البته مدیران منصوب وزارت همین‌هایی هستند که می‌بینیم. یکی مثل سعادتمند در استقلال و رسول‌پناه در پرسپولیس.

اگر رسول‌پناهِ موقت برود، احتمالاً پرسپولیس باید یک مدیرعامل موقت‌تر (!) بیاورد. مسئله اینجاست که قرمز‌ها ۹ روز دیگر در آسیا بازی دارند و الان واقعاً فرصت تغییر مدیریت نیست. پرسپولیس البته در بحث جذب بازیکن ۵ بر صفر از استقلال پیش است، ولی مهره‌هایی که از دست داده واقعاً کلیدی هستند و البته بشار هم شاید مثل اوساگونا و رادو رفتنی شود. به‌نظر می‌رسد تعداد خارجی‌ها در پرسپولیس کم می‌شود و فعلاً فقط بشار مانده که او هم تکلیفش مشخص نیست. یکی از دلایل استعفای رسول‌پناه هم دقیقاً می‌تواند همین مسائل مالی و بحث جدایی ستاره‌ها باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها