کد خبر : 49831

گل محمدی به سیم آخر زد

گل محمدی به سیم آخر زد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به این که بازی‌ها تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردیم.

به گزارش خبرورزشی،  یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس اظهار داشت: ما از هفته قبل تمرینات را شروع کردیم و یک مقدار درگیر نقل و انتقالات بودیم. با توجه به این که بازی‌ها تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردیم، دو ماموریت داشتیم؛ هم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کرده بودند و هم جذب بازیکنان جدید.

وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان در طول فصل از ما جدا شدند مثل بیراوند و استوکس و امروز هم علیپور رفت. ما چندین بازیکن جذب کردیم و لیست خروجی هم که به آن صورت نداشتیم. انرژی زیادی در هفته گذشته از ما گرفته شد. بیشتر تمرینات‌مان ناقص و بدون بازیکنان بود. ظاهراً کار بشار رسن هم درست شده و امروز به تمرین اضافه می‌شود، ولی بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم و خیلی دوست داشتیم که در کنار ما می‌ماندند و فصل جدید و حضور در آسیا را با هم انجام می‌دادیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. آنها خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و تشکر می‌کنم. در هر صورت یکسری مشکلات نقل و انتقالاتی باعث شد که ما تمرینات کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. نمی‌خواهم ذهن هواداران را ناراحت کنم، اما واقعاً مشکلاتی داریم که برخی مواقع قابل بیان نیستند.

گل‌محمدی افزود: هنوز آن تمرینی که باید با بازیکنان کامل داشته باشیم را نداشته‌ایم. با وجود همه نامه‌هایی که زدم و صحبت‌هایی که از دو ماه قبل به باشگاه گفتم که بحث ماندن بازیکنان و بستن قراردادها را پیگیری کند تا ما بعد از اتمام لیگ و جام حذفی فرصت و وقت خود را برای انجام تمرینات و تمرکز بر روی تمرینات بگذاریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آن قدر دیر عمل کردیم که این اتفاقات رخ داد و باید با تیمِ ناقص تمرین کنیم و هنوز باید در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: ما یک هفته دیگر بازی داریم ولی هنوز یک تمرین کامل با تیم انجام نداده‌ایم. می‌دانید تیم‌های رقیب هر کدام چند بازیکن برزیلی و اروپایی جذب کرده‌اند و هر کدام شاید به اندازه بودجه دو سال باشگاه ما هزینه کرده‌اند. با این تیم‌ها باید رقابت‌های سختی انجام دهیم ولی متأسفانه ما هنوز مشکلات پیش پا افتاده داریم که حل نشده است. تنها چیزی که من در این چند روز شنیده‌ام دروغ بوده است. فردا هم نامه عدم همکاری‌ام را به باشگاه ارائه می‌دهم و بعد از لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً از پرسپولیس جدا می‌شوم. به خاطر تعهدی که به هواداران و باشگاه داشتم در این مدت ماندم ولی واقعا خسته شدم از این همه دروغی که در این مدت شنیدم.

«آیا مدیران باشگاه دروغ می‌گویند و آیا مشکلات مالی فقط وجود دارد یا مسائل دیگر؟» گل‌محمدی در واکنش به طرح این سوال تاکید کرد: کسی باید بفهمد، خودش می‌فهمد. همه مشکلات وجود دارد. به بازیکنی که تازه به تیم آمده قرار بود امروز پرداختی داشته باشند، ولی این اتفاق نیفتاده است. بازیکن از جیب خودش پول رضایت‌نامه و چک داده است و ذهنش درگیر این موضوع است. هر ساعت به من زنگ می‌زند که چکم را چه کار کنم؟! اگر نمی‌توانند تیم‌داری کنند به من بگویند، واقعاً نمی‌توانم اینطور کار کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا اسپانسر به تعهدات خودش عمل نمی‌کند؟ گفت: من اصلا در مورد اسپانسر صحبت نکردم، به هر حال کسانی در این باشگاه تصمیم‌گیر هستند و باید پاسخگو باشند. الآن دیدید که تیم دیر سر تمرین آمد. قرار بود پرداختی داشته باشند ولی انجام نشده است. رسول‌پناه هفته گذشته آمده و قول داده است،‌ ولی به آن عمل نکرده است. اینطور نمی‌شود کار کرد.

گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که آیا بازیکنی در لیست او بوده است که جذب نشده باشد، بیان کرد: در این بحث‌ها خیلی وارد نمی‌شوم ولی در بحث نقل و انتقالاتی خیلی ضعیف ظاهر شدیم. ما الان باید تمرکزمان روی تمرین باشد ولی درگیر حاشیه و مشکلات مالی و نقل و انتقالات هستیم. متأسفانه با این وضعیت، شرایط‌مان خیلی سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

وی در مورد اینکه رسول‌پناه عنوان کرده است ناراحتی بازیکنان از جای دیگر است و مربوط به مدیریت او نیست، تصریح کرد: وقتی کسی مدیریت باشگاه را قبول می‌کند، باید به تعهدات سال‌های گذشته هم عمل کند. وقتی من مدیر می‌شوم می‌دانم این باشگاه مشکلات دارد و باید آن را حل کنم. اینکه کسی آمده و مشکلاتی درست کرده است، دلیل نمی‌شود الان هم این مشکلات وجود داشته باشد. مدیر،‌ وظیفه دارد مشکلات را حل کند. وقتی یک مدیر برای یک مجموعه کار می‌کند باید بتواند درآمدزایی کند. ما فقط دروغ شنیدیم و تیم‌مان خیلی اذیت می‌شود و هیچکس تمرکز تمرینی ندارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که اگر تغییراتی در باشگاه رخ بدهد آیا ممکن است او از تصمیمش برای جدایی صرف‌نظر کند، گفت: در حیطه وظایف من نیست که در مورد تغییر و تحولات مدیریتی حرف بزنم، ولی من مدیر تیم را می‌شناسم، آن‌ها باید جوابگو باشند و مشکلات بازیکنان را حل کنند. نمی‌شود که با جیب خالی با تیم‌هایی رقابت کنیم که قول آسیا هستند و بازیکنان با کیفیتی خریدند. فردا اگر اتفاقی بیفتد اولین کسی که زیر سوال می‌رود من هستم. همه می‌گویند سرمربی، هیچکس نمی‌گوید مدیر تیم. اگر الان صحبت می‌کنم به خاطر این است که ظرفیتم پُر شده است.

گل‌محمدی درباره اینکه تیمش با این وضعیت چه شرایطی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت، عنوان کرد: ما که برای بازی‌ها کم نمی‌گذاریم و تا جایی که از دست‌مان بربیاید حاضریم جان‌مان را هم بدهیم، این را هم ثابت کرده‌ایم. من گفتم، تیم ما قهرمان شده وضعیتش این است، اگر تیم قهرمان نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ تیم وقتی قهرمان می‌شود باید شرایطش بهتر باشد، تیم‌های دیگر که نتیجه نمی‌گیرند، هم پول دارند،‌ هم بازیکن می‌گیرند و هم هیئت مدیره قوی دارند، ما چرا نباید اینها را داشته باشیم؟

وی در خصوص نقش وزارت ورزش در این مشکلات توضیح داد: بحث‌های مدیریتی به من ربطی ندارد.

«در این شرایط ممکن است باشگاه به دلیل بدهی‌های برانکو هم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود». سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال تصریح کرد: ما همه مشکلات را درک می‌کنیم و مشکلاتی نیست که ما نفهیمم. خیلی هم با بچه ها صحبت و تحمل کردیم، ولی واقعا کاری از دست من برنمی‌آید. این مشکلات باید حل شود، حالا هر کسی می‌خواهد سرکار باشد.

گل‌محمدی درباره اینکه گفته شده است محمد انصاری و ربیع‌خواه در لیست خروج باشگاه قرار دارند، بیان کرد: من لیست خروجی ندادم، گفتند رادوشویچ هم در لیست خروج است، اما او دروازه‌بان ماست و این صحبت ها صحت ندارد. اگر لیست خروجی باشد باید رسمی اعلام شود.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا شود، گفت: دیگر فکر نمی‌کنم کسی از بچه‌ها بخواهد از تیم ما جدا شود. الان هم همه هستند به جز علیپور.

«درباره جانشین علی علیپور نیز صحبت‌هایی مطرح شده است». سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال توضیح داد: بعضی چیزها را نمی‌شود رسانه‌ای کرد ولی در این پست ما باید بازیکن بگیریم. ولی با این وجود نمی‌دانم چه کار کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها