کد خبر : 49788

جزئیاتی از توافق علی علیپور با تیم پرتغالی

جزئیاتی از توافق علی علیپور با تیم پرتغالی

با اعلام یک روزنامه پرتغالی، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه ماریتیمو به توافق دو ساله دست یافته و منتظر دریافت روادید برای سفر به پرتغال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه معتبر «رکورد» پرتغال خبر داد علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه ماریتیمو به توافق دست یافته است.

در خبر این روزنامه آمده است که توافق علیپور با ماریتیمو دو ساله بوده  و این مهاجم ایرانی به دنبال دریافت روادید برای سفر به کشور پرتغال است. 

«هرنانی»  استعدادیاب و مربی فوتبال پرتغالی هم در توییتر خود از پیشنهاد باشگاه ماریتیمو پرتغال به علی علیپور مهاجم پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد این بازیکن در ماریتیمو خواهد درخشید.

ماریتیمو در حال حاضر امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد.

درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی در فصل اول حضورش در فوتبال پرتغال و انتقال پر سر و صدایش به تیم پورتو توجه تیم های پرتغالی را به بازیکنان ایرانی بیشتر جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیپور امروز با مدیران باشگاه پرسپولیس جلسه داشت و در حالی که به نظر می رسد قراردادش را تمدید نخواهد کرد، گفت: پیشنهاد خودم را دادم و باشگاه هم شرایطش را اعلام کرد. حالا قرار است در هیئت مدیره صحبت کنم و سپس در این زمینه تصمیم گیری شود.

علیپور همچنین خبر پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی اش به پرسپولیس را رد کرد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها