کد خبر : 49771

معمای پیچیده بازگشت استراماچونی

 معمای پیچیده بازگشت استراماچونی

استقلال به صورت خواسته یا ناخواسته وارد بحرانی عمیق شد که جمع کردن آن، بعید است کار مدیرانی باشد که ما آنها را می‌شناسیم.

به گزارش خبرورزشی، پس از بر باد رفتن جام حذفی، مواضع فرهاد مجیدی و تصمیم جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر تلاش‌ها برای بازگشت استراماچونی حالا هیچ راه‌حلی به جز این اتفاق تازه‌ای که به هواداران وعده داده شده متصور نخواهیم بود.

اصلا شما بگویید اگر استراماچونی نیاید، مدیران فعلی این باشگاه برای رهایی از این وضعیت چه راه حل متفکرانه‌ای دارند؟ آیا آنها می‌خواهند یک گزینه داخلی بیاورند؟

اگر امیر قلعه‌نویی مرد بحران های استقلال بود که به گل گهر سیرجان رفت. اگر علیرضا منصوریان باید این تیم را نجات می‌داد که بخشی از هیئت مدیره استقلال مخالف اوست. اگر محمود فکری در این شرایط  باید به استقلال می‌آمد که مشخص نیست این اتفاق رخ می‌دهد یا نه و اگر فرهاد مجیدی باید در همین سمت ابقا می‌شد که او هم در فرودگاه از جمع استقلالی‌ها خداحافظی کرد.

حالا بفرمایید در فاصله اندکی که به پرواز استقلال به دوحه برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده برای این تیم چه باید کرد؟ آیا استراماچونی که شعار پرطمطراق این روزهاست به ایران می‌آید؟ اگر چنین است پس تکلیف قانون جدیدی که در فدراسیون فوتبال تصویب شده و راه را بر انعقاد قراردادهای جدید گزینه‌های خارجی‌ها مسدود کرده چه می‌شود؟

این گره‌ای که به دست مدیران منصوب شده در فوتبال ایران به سختی ایجاد شده را صدها مدیر فوتبالی و متخصص هم نمی‌توانند باز کنند. مگر اینکه معجزه‌ای شود و استراماچونی به استقلال برگردد؛ فقط در این صورت سر و صداها می‌خوابد، استقلال رنگ آرامش مقطعی را به خود می‌بیند و برای مدتی از بحران عبور می‌کند اما اگر پروژه بازگشت استرا منتفی شود، هیچ دقت کرده‌اید چه خواهد شد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها