کد خبر : 49769

صادق محرمی بازیکن قرضی پرسپولیس در لیگ بیستم؟


صادق محرمی بازیکن قرضی پرسپولیس در لیگ بیستم؟

صادق محرمی در نزدیک‌ترین فاصله از لیست پرسپولیس در لیگ بیستم قرار دارد و شاید به زودی شاهد حضورش در تمرینات پرسپولیس باشیم.

به گزارش خبرورزشی، اگر صادق محرمی مدافع ملی‌پوش کشورمان را بار دیگر در کمپ پرسپولیس دیدید، زیاد تعجب نکنید، چون اصلاً بعید نیست این اتفاق رخ بدهد. در واقع مدیران باشگاه از طریق یک واسطه، راهی پیدا کرده‌اند تا بتوانند صادق محرمی را برای حضور در فصل بیستم به تهران بکشانند و از وجود این بازیکن در سمت راست خط دفاع سود ببرند، اما قرار نیست برای خرید رضایتنامه قدمی برداشته شود بلکه باشگاه با راهکار جذب قرضی، محرمی را به لیست تیم نزدیک می‌کند.

یحیی گل‌محمدی برخلاف برانکو ایوانکوویچ اعتقاد دارد سمت راست خط دفاع تیمش می‌لنگد و برای حل این مشکل، دست روی دانیال اسماعیلی‌فر گذاشت تا او را جانشین مهدی شیری کند که دانیال بعد از مذاکره با یحیی، سر از سپاهان در آورد. بعد از او، سه گزینه دیگر در لیست خرید قرار گرفت که به خاطر ریسک بازارگرمی برای این بازیکنان، نامی از آن‌ها نمی‌بریم. فعلاً مذاکرات ادامه دارد، اما در کنار این اتفاقات، مدیران باشگاه به خواسته گل‌محمدی، مشغول پیش بردن پروژه بازگرداندن صادق با قرارداد قرضی هستند.

حتی در این مورد شنیدیم پیشنهاد باشگاه این است که صادق را با رقمی حدود ۸۰ تا ۱۱۰ هزار یورو به صورت قرضی از دیناموزاگرب جذب کند. باشگاه دینامو در فصل قبل، محرمی را با رقم ۹۰ هزار یورو به صورت قرضی در اختیار باشگاه لوکوموتیو زاگرب قرار داد و صادق آنجا بازی می‌کرد. حالا با همین فرمول، پرسپولیس به دنبال جذب مدافع پیشین خود است. اگر زمانی که محرمی در پرسپولیس بازی می‌کرد، قراردادی بلندمدت با این بازیکن بسته می‌شد، امروز نیازی نبود برای بازیکنی که در پرسپولیس پیشرفت کرده، این همه پول خرج کند ولی متأسفانه در فوتبال ایران، خبری از درایت مدیریتی نیست.

به هر حال صادق در نزدیک‌ترین فاصله از لیست پرسپولیس در لیگ بیستم قرار دارد و شاید به زودی شاهد حضورش در تمرینات پرسپولیس باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها