کد خبر : 49763

گرد و خاک فرهاد : کی بهتون پول داده این موقع شب بیاین فرودگاه؟!

گرد و خاک فرهاد : کی بهتون پول داده این موقع شب بیاین فرودگاه؟!

شکست مقابل تراکتور و ناکامی در فینال جام حذفی برای هواداران استقلال به اندازه کافی تلخ بود اما حواشی فرودگاه مهرآباد کام آنها را تلخ تر کرد.

به گزارش خبرورزشی، وقتی کاروان تیم استقلال به تهران رسید، تشنج از پای پلکان هواپیما آغاز شد. زمانی که بازیکنان از پله‌های هواپیما پایین می‌آمدند، یکی از پرسنل متخصص باند پرواز با خنده به محمد دانشگر گفت:

«زیارت قبول!» قبل از اینکه مدافع استقلال واکنشی نشان دهد، بقیه که بابت باخت در فینال جام حذفی بسیار ناراحت و عصبی بودند، با این فرد دست به یقه شدند و با وساطت سایرین ماجرا فیصله پیدا کرد. در ادامه بازیکنان وارد سالن فرودگاه شدند تا بار‌های خود را تحویل بگیرند و به منزل بروند.

فرهاد مجیدی کنار نقاله تحویل بار فرودگاه مهرآباد بعد از اینکه کوله‌پشتی‌اش را برداشت، با اکثر اعضای تیم خداحافظی کرد و به سمت خروجی رفت. به او گفتند تعدادی از هواداران استقلال با عصبانیت و ناراحتی بیرون فرودگاه تجمع کرده‌اند و بهتر است ساعتی را همین داخل سپری کنید تا آن‌ها خسته شوند و بروند، چون جمعیت‌شان خیلی بیشتر بود و به مرور کمتر شده‌اند، اما فرهاد به این توصیه اعتنایی نکرد و وارد محوطه بیرونی فرودگاه شد.

تصاویر| استقلالی‌ها در فرودگاه به جان هم افتادند

محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی و سیاوش یزدانی نیز قدم‌زنان پشت‌سر فرهاد در حال خروج از سالن بودند. به محض اینکه مجیدی وارد فضای عمومی فرودگاه شد، چند جوان با پیراهن‌های آبی و با ماسک روی صورت با صدای بلند خطاب به مجیدی گفتند: «کجا با این عجله؟ وایستا به ما توضیح بده!» سرمربی مستعفی که گویی انتظار چنین صحنه‌ای را داشت، خیلی سریع جواب داد: «اول شما بگویید کی بهتون پول داده که این موقع شب پاشید بیان فرودگاه؟» و در این هنگام یکی از همین عده پیراهن مجیدی را کشید. در همین لحظات بازیکنان فوق الذکر از راه رسیدند و ناظر صحنه بودند و در همین حال یکی از هواداران از کلمات تندی خطاب به فرهاد مجیدی استفاده کرد. محمد دانشگر عصبی شد و از این فرد خواست ساکت شود و سپس ادامه داد: «آقا فرهاد کی حرف مفت می‌زنه که ساکتش کنم؟»

تصاویر| استقلالی‌ها در فرودگاه به جان هم افتادند

در همین گیرودار یکی از معترضین که مشغول جروبحث با فرشید اسماعیلی شده بود، با کف دست ضربه‌ای به سینه هافبک استقلال زد. از همین لحظه زدوخورد میان چند تماشاگر و چند بازیکن آغاز شد. فرزاد مجیدی که برای استقبال از برادر به فرودگاه مراجعه کرده بود، خودش را به فرهاد رساند و همراه او تا پارکینگ فرودگاه رفت ولی در محوطه فرودگاه تشنج برای دقایقی ادامه داشت و سایر بازیکنان نیز به مرور در حین خروج از سالن فرودگاه به صف همبازیان خود اضافه شدند و محوطه درگیری گسترش پیدا کرد. ده‌ها نفر از شهروندان و هموطنان که روح‌شان از ماجرای بازی فینال جام حذفی و اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال خبر نداشت، در آن ساعت شب از دیدن صحنه‌های کتک‌کاری و شنیدن الفاظ ناشایست آن هم با صدای بلند ترسیده بودند و حتی چند خانم و کودک هم به گریه افتادند. تعداد سربازان مستقر در فرودگاه هم آنقدر نبود که بتوانند سریعاً غائله را ختم به خیر کنند.

برخی از بازیکنان تیم استقلال نیز هنگام خروج از سالن با دیدن این اتفاقات خیلی زیرکانه مسیر ایمنی را برای رساندن خود به قسمت پارکینگ و خروج از فرودگاه پیدا کردند تا اسم یا تصویری از آن‌ها در متن این درگیری نباشد.

اما یکی، دو بازیکن جوان تیم استقلال که احساسی و عصبی شده بودند دو، سه معترض را حسابی مورد ضرب و شتم قرار دادند. خلاصه اینکه تا ساعت ۲ نیمه شب تعدادی از اعضای تیم با رسیدن نیرو‌های بیشتری از پلیس انتظامات توانستند راهی خانه‌های خود شوند. آخرین نفراتی هم که از فرودگاه خارج شدند، بهزاد غلامپور و سیدحسین حسینی بودند. مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال که متوجه اتفاقات شده بود، سنگربان شماره یک تیمش را داخل فرودگاه نگه داشت تا معترضین متفرق شده و به خانه بروند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها