کد خبر : 49740

سکوت کادرفنی استقلال شکسته شد

سکوت کادرفنی استقلال شکسته شد

مربی تیم استقلال پس از شکست این تیم مقابل تراکتور تبریز و از دست رفتن قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش ورزش سه، صالح مصطفوی مربی و آنالیزور تیم استقلال که صبح امروز در تست کرونای آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد و ساعاتی بعد خبر استعفای او مخابره شد، در گفتگویی با رادیو جوان درباره دیدار شب گذشته استقلال مقابل تراکتور صحبت کرده است؛ جالب آن‌که پس از شکست پنجشنبه شب، هیچ یک از اعضای کادرفنی استقلال به اصحاب رسانه پاسخگو نبودند و این نخستین اظهارنظر اعضای کادرفنی استقلال نسبت به نتیجه به دست آمده در دیدار فینال جام حذفی بود.

مصطفوی در بخش آغازین صحبت‌های خود درباره دیدار مقابل تراکتور و عملکرد داور گفت: بازی سختی بود، همیشه دیدارهای میان استقلال و تراکتور بازی‌های سخت و نزدیکی است اما اگر بخواهیم فنی و فوتبالی به این بازی نگاه کنیم، کمترین حق ما در بازی فینال برد با اختلاف یک گل بود. همه کارشناسان داوری روی صحنه گل دوم تراکتور صحبت کردند، توپی که در مالکیت ما بود و بازیکن حریف با دست توپ را کنترل کرد و گل برای تراکتور در ادامه حرکت به ثمر رسید. همچنین پنالتی واضح تیم ما دیده نشد. هیچ کجای دنیا حتی در بازی ایران - بحرین هم 25 دقیقه وقت تلف نشد اما تراکتوری‌ها این‌کار را کردند؛ با این حال داور فقط 9 دقیقه وقت اضافه گرفت که واقعا عجیب بود. توپ به تیرک خورد، از روی خط دروازه توپ را در آوردند و با بدشانسی شکست خوردیم.

مربی استقلال در واکنش به شایعه استعفایش گفت: کادرفنی که نیم فصل اضافه شدند، قراردادی یکساله و نیم با تیم بستند اما من و بهزاد غلامپور از کادر قبلی مانده بودیم و ما قرارداد یکساله داشتیم و قراردادمان هم تمام شده است، در حال حاضر قراردادی با باشگاه ندارم پس استعفایم معنایی ندارد.

او همچنین درباره عدم بازگشت استراماچونی و آشتی‌کنان میان مجیدی و سعادتمند گفت: من در زمینه تاکتیک و نوع بازی می‌توانم صحبت کنم اما این موضوعی که شما مطرح می‌کنید درباره ارتباط سرمربیگری باشگاه استقلال که فکر می‌کنم موقعیت آن از خیلی از تیم‌های ملی در آسیا پر مخاطره است با مدیرعامل باشگاه استقلال که به نظر من دیده شدنش از خیلی از وزرا بیشتر است. این موضوع اگر بخواهد حل شود نیاز به ورود مسئولان رده بالاتر نیاز دارد و بعید می‌دانم با میانجیگری مربی یا بازیکنی حل شود.

صالح مصطفوی درباره استعفای مجیدی پس از دربی پایتخت افزود: من فکر می‌کنم اگر قبل از بازی پرسپولیس، آن اتفاقات رسانه‌ای علیه فرهاد مجیدی نمی‌افتاد هم دربی را آسان‌تر می‌بردیم و هم تراکتور را شکست می‌دادیم.

مصطفوی همچنین در واکنش به اینکه با بازگشت احتمالی استراماچونی به کادر استقلال باز می‌گردد، گفت: من پستم یک موقعیتی دارم که باید مسئول فنی تیم احساس نیاز کند به خدمات کاری که من توانایی ارائه آن را دارم، اگر که سرمربی استقلال آقای استراماچونی که با ایشان کار کردم، آن موقع قابلیت مذاکره و بررسی و ... وجود دارد و اگر این درخواست نباشد، برای باشگاه استقلال آرزوی موفقیت دارم. باشگاهی که خیلی خیلی بیشتر از آن‌که آن‌ها به من مدیون باشند، من به آن‌ها مدیون هستم و از این تربیون برای شب تلخی که دیشب گذراندند، به سهم خود از هواداران و پیشکسوتان استقلال عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها