کد خبر : 49735

تخلف بزرگ هواداران استقلال در فینال جام حذفی در مشهد | سند

تخلف بزرگ هواداران استقلال در فینال جام حذفی در مشهد | سند

در حالی که ورود تماشاگران و خبرنگاران به ورزشگاه‌ها ممنوع است، در دیدار فینال جام حذفی عده‌ای از افراد خاص در استادیوم حضور دارند.

به گزارش پارس فوتبال ، پروتکل‌های بهداشتی همچنان اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها را نمی‌دهد. طبق این پروتکل‌ها خبرنگاران هم مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند، اما گویا برخی افراد خاص نیازی به مجوز ندارند.

سازمان لیگ به عنوان برگزار کننده مسابقات فوتبال، مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. با این حال همانطور که پیش از این هم در بازی‌های هفته پایانی لیگ شاهد حضور برخی افراد خاص در ورزشگاه‌ها بودیم، در فینال جام حذفی هم این اتفاق تکرار شد.

در برخی دیدارهای خاص از جمله تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن که قرار بود جشن قهرمانی سرخپوشان برگزار شود، تعداد زیادی از افراد غیر مسئول به عنوان تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. به طوری که هنگام برگزاری جشن قهرمانی و در کنار زمین، این افراد بدون فاصله گذاری اجتماعی و با تجمعی گسترده حضور داشتند. در این بین هنوز تماشاگران و خبرنگاران حق حضور در ورزشگاه را ندارند.

دربی حذفی هم اوج حضور افراد خاص و غیر مرتبط با مسابقه در ورزشگاه بود. تماشاگران خاص زیادی در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس و استقلال حضور داشتند و حالا بازهم شاهد تکرار این اتفاق در دیدار استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی هستیم. تعدادی تماشاگر، بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه حضور دارند و این در حالی است که هنوز مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها صادر نشده است. حتی برای این مسابقه خبرنگاران هم حق حضور در ورزشگاه را ندارند و سازمان لیگ باید پاسخ دهد که این افراد چگونه و با مجوز چه کسی وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند؟

برای اولین بار و به صورت رسمی، تماشاگران تیم برایتون در دیدار دوستانه چند روز پیش مقابل چلسی وارد ورزشگاه شدند که با فاصله‌گذاری اجتماعی روی سکوها نشستند، اما حالا ورود افراد خاص در فینال جام حذفی بدون هیچ گونه فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه هستند، بدون اینکه مجوزی برای ورود آنها صادر شده باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها