کد خبر : 49718

پیش‌بینی بورس فردا شنبه 15 شهریور 99 / بازار فردا چه می شود؟

پیش‌بینی بورس فردا شنبه 15 شهریور 99 / بازار فردا چه می شود؟

در ادامه سیر نزولی بازار سهام در آخرین روز کاری بازار شاخص کل با افت ۵ درصدی نسبت به هفته گذشته با یک میلیون و ۶۳۱ هزار واحد رسید، اما انتظار می‌رود که روند بازار سهام در هفته‌های پیش رو مثبت شود.

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز بیان کرد: فعلا نمی‌شود پیش‌بینی درستی از روند بازار سهام داشت اما پیش‌بینی می‌سود که بازار ظرف هفته آتی روند نزولی آرامی داشته باشد و در نهایت به محدوده حمایتی خود برسد.

وی افزود: البته این روند منفی ادامه‌دار نخواهد بود و انتظار می‌رود بازار بعد از رسیدن به محدوده حمایتی خود، یعنی کانال یک میلیون و 500 کم کم روند صعودی پیدا کند و رشد خود را از سر بگیرد.

وی افزود: شاخص یک میلیون و 500 محدوده حمایتی خیلی مهمی برای بازار سهام است و احتمال بازگشت بازار در این محدوده بسیار بالا است.

وی بیان کرد: همانطور که در روند مثبت بازار سقف‌ها شکسته می‌شود در روند منفی هم کف‌ها شکسته می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته جاری اکثریت بازار روند منفی خواهد داشت اما در برخی شرکت‌های خاص سهم‌های ارزنده‌ای داریم ولی سهم‌های شاخص ساز اینگونه نیستند.

وی همچنین با اشاره به صعودی شدن شاخص ظرف روزهای آتی گفت: برای پیش‌بینی بلند مدت بورس باید صبر کنیم تا گزارش‌های شش ماهه شرکت‌ها منتشر شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها