کد خبر : 49680

معروف ترین روزنامه ایتالیا خبر از بازگشت استراماچونی به استقلال داد

معروف ترین روزنامه ایتالیا خبر از بازگشت استراماچونی به استقلال داد

معتبرترین روزنامه ایتالیا نیز به بحث بازگشت استراماچونی به استقلال پرداخت.

به گزارش ورزش سه، پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی در مقابل تراکتورسازی، فرهاد مجیدی و استقلال به پایان همکاری با یکدیگر نزدیک شدند و اکنون مدیران این تیم به دنبال انتخاب فرد جدیدی برای هدایت این تیم هستند.

پس از سفر پرحاشیه احمد سعادتمند به ایتالیا، رسانه های معتبر این کشور از جمله توتو اسپورت و همچنین خبرنگاران مشهوری از جمله جیانلوکا دی مارزیو و نیکولو شیرا اعلام کردند که استقلال برای بازگشت استراماچونی به این تیم، وعده قرارداد 2 ساله و بالاتری به سرمربی سابق آبی پوشان داده است.

امروز نیز روزنامه گازتا دلو اسپورت، معتبرترین روزنامه ایتالیا نیز به پیشنهاد استقلال به استراماچونی واکنش نشان داد. گازتا نوشت:

« آدم ‌ربایی، فرار، عشق و بازگشت؛ سندرم عجیب استکهام» سناریوی بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال را به ماجرای گروگان ‌گیری تاریخی در بانک استکهلم سوئد در سال 1973 تشبیه کرده است. (سندروم استکهلم اصطلاحی است که پس از سرقت از بانکی در میدان نورمالمستوری استکهلمِ سوئد، توسط بیل بیِروت روانشناسی که از ابتدا تا انتها به پلیس مشاوره روانشناسی می‌داد و به بانک رفت‌ وآمد داشت، هم زمان با پوشش خبری مورد استفاده قرار گرفت. در طی این گروگان‌گیری چهار کارمند به مدت 6 روز به گروگان گرفته شدند. طی این شش روز قربانیان وابستگی عاطفی به گروگان‌گیرها پیدا کردند تا حدی که از همکاری با پلیس سرباز می‌زدند و حتی پس از آزادی‌شان در دفاع از گروگان گیران خود برآمدند.)

گاتزتا در این خصوص می‌نویسد: «اکنون هیئت مدیره‌ای جدید در باشگاه استقلال روی کار آمده‌اند، استراماچونی ممکن است به ایران برگردد تا به تیمی ملحق شود که در ماه دسامبر قراردادش را با آن فسخ کرد چون که حقوقش را پرداخت نمی‌کرد. اگر این ماجرا را نتوانیم سندروم استراماچونی در استکهلم بنامیم، مطمئناً به رخ دادن آن نزدیک هستیم. بعد از عشق طوفانی و داستان نفرتی که دو طرف را به دادگاه کشاند، حالا استقلال، تیمی دولتی مستقر در تهران به آندره‌آ استراماچونی یک قرارداد دو ساله بسیار پرزرق ‌و برق پیشنهاد داده تا او به ایران برگردد و کارش را در تیمی که آن را پس از سال‌ها دوباره صدرنشین کرد، به قهرمانی بزرگ برای هوادارانش تبدیل و با مدیران قبلی آن وارد جنگ شده بود را کامل کند.»

دیشب نیز رسانه رسمی باشگاه استقلال طی بیانیه ای اعلام کرد که از امشب رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها