کد خبر : 49665

شوک جدایی ستاره خط هافبک استقلال بعد از بازی امشب؟

شوک جدایی ستاره خط هافبک استقلال بعد از بازی امشب؟

آیا علی کریمی امشب آخرین بازی‌اش با پیراهن استقلال را انجام خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، هافبک کلیدی آبی‌ها که برای فصل بعد قراردادی با باشگاه ندارد، یکی از بازیکنانی است که سعادتمند امیدوار است هر طور شده او را برای فصل بعد نگه دارد. کریمی هم اگر چه در مصاحبه‌هایش گفته دوست دارد در استقلال بماند اما روی توافق مالی با باشگاه هم تاکید کرده است.

در شرایطی که باشگاه استقلال دیروز اعلام کرد کریمی در لیست تمدیدی‌ها قرار دارد اما گویا او به باشگاه پیغام داده که می‌خواهد لژیونر شود.

روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش به این مساله پرداخته و نوشته کریمی گفته دیگر نمی‌خواهد در ایران بازی کند و می‌خواهد فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد. هافبک دفاعی استقلال از ترکیه و بلژیک پیشنهاد داشته اما مقصد احتمالی او لیگ ستارگان قطر است.

این روزنامه اسمی از تیم جدید کریمی نبرده اما روزنامه گل مدعی شده کریمی به یکی از دو باشگاه الخور یا الخریطیات خواهد رفت.

باقری هم می‌رود؟

کریمی تنها هافبک آبی‌ها نیست که احتمال جدایی‌اش از این تیم زیاد است و گویا فرشید باقری هم می‌خواهد فصل بعد در تیمی به جز استقلال بازی کند.

آنطور که روزنامه فرهیختگان نوشته، فرشید باقری در این اواخر نیز به خاطر یک اختلاف نظر با کادر فنی حتی از سوی فرهاد مجیدی اخراج شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. 

این بازیکن از اتفاقات اخیر به اندازه‌ای دلخور است که اعلام کرده در هر صورت چه با ماندن یا نماندن فرهاد مجیدی قصد ادامه حضور در استقلال را ندارد و احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها