کد خبر : 49633

آینده دروازه بان پرسپولیس ناگهان پیچیده شد

آینده دروازه بان پرسپولیس ناگهان پیچیده شد

وضعیت بوژیدار رادوشوویچ عجیب و پیچیده شده است. او بعد از سال‌ها ایفای نقش «ذخیره مطمئن»، در نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم به صورت جسته و گریخته دروازه‌بان فیکس پرسپولیس شد.

به گزارش روزنامه گل، نمایش‌های رادو در این کسوت آنقدر خیره‌کننده و فوق‌العاده بود که مدیرعامل پیشین باشگاه حتی یک قرارداد سه ساله جدید با او بست. بعد از جدایی بیرانوند اما ورق برگشت و بوژیدار با چند اشتباه همه را متعجب کرد. نقطه اوج این داستان، عملکرد ضعیف او روی گل دوم استقلال در دربی تهران بود. بعد از شکست پرسپولیس برابر رقیب سنتی، لحن کادرفنی سرخپوشان هم در مورد رادو تغییر کرد.

در شرایطی که پیش‌تر گفته می‌شد دروازه‌بان جدید پرسپولیس برای نیمکت‌نشینی می‌آید، بعد از دربی یحیی گل‌محمدی صراحتا اعلام کرد توقع بیشتری از رادو داشته است. یحیی حتی در پست احساسی بعد از بازی هم فروختن دروازه‌بان اصلی تیم را یکی از دلایل ناکامی دانست. همه اینها یعنی اینکه وضعیت رادوشوویچ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رادو گلر خوب و بی‌حاشیه‌ای است، هواداران دوستش دارند و حداقل به عنوان یک مهره رزرو، می‌تواند خیال کادرفنی را راحت کند. همه اینها درست، اما او با قرارداد دلاری‌اش، همین الان هم یکی از گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌آید. به علاوه قرارداد او در شرایطی تمدید شده که معلوم نیست دو یا سه سال دیگر قیمت دلار در ایران چقدر خواهد شد. مجموعه این مسایل باعث شده آینده رادو مبهم باشد. بنابراین اگر همین روزها دیدید که پرسپولیس یک دروازه‌بان دیگر خرید و در مسیر فسخ قرارداد بوژیدار حرکت کرد، زیاد تعجب نکنید. سرخپوشان اخیرا حامد لک را جذب کرده‌اند، اما شاید این تنها خرید باشگاه در پست دروازه‌بان برای لیگ بیستم نباشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها