کد خبر : 49621

واکنش علی علیپور به شایعه پیشنهاد ۱۰ میلیاردی


واکنش علی علیپور به شایعه پیشنهاد ۱۰ میلیاردی

مهاجم پرسپولیس گفت: همانطور که مسئولان باشگاه رقم مدنظر خودشان را به بازیکن می گویند، بازیکن هم یک چیزی مدنظر خودش دارد. دوطرف باید بنشینند و در نهایت یک جا به توافق برسند.

به گزارش خبرورزشی،  علی علیپور که امروز برای مذاکره جهت تمدید قرارداد در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، بعد از خروج از ساختمان باشگاه گفت: من باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم که امروز خودم پیشقدم شدم و به اینجا آمدم. برای من افتخار است که پیراهن دوست داشتنی پرسپولیس را بپوشم؛ پیراهنی که هر کسی نمی تواند بپوشد. در پرسپولیس هواداران، مربیان و بازیکنان پشتم بودند. امروز آمدم تا صحبت کنیم که انشالله شرایط مساعد باشد و این افتخار را داشته باشم که دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کنم.

وی در واکنش به این سوال که گفته می شود پیشنهاد ۱۰ میلیاردی به باشگاه داده، عنوان کرد: به اینکه این پیشنهادات از کجا درآمده و کی آن را مطرح کرده، کاری ندارم، اما اینکه یک بازیکن درباره حق و حقوق خودش با باشگاه صحبت کند و نقطه نظراتش را بگوید، طبیعی است. همانطور که مسئولان باشگاه رقم مدنظر خودشان را به بازیکن می گویند، بازیکن هم یک چیزی مدنظر خودش دارد. دوطرف باید بنشینند و در نهایت یک جا به توافق برسند.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه ممکن است اگر درخواست مالی او از سوی پرسپولیس تامین نشود به تیم دیگری برود، گفت: من به احترام هواداران امروز اینجا آمدم. با اینکه قراردادم تمام شده، منتظر نشدم که با من تماس بگیرند. این یعنی دوست دارم بمانم. بقیه اش به شرایط بستگی دارد. امیدوارم طی امشب و فردا صحبت های نهایی را انجام دهیم و بهترین اتفاق برای هواداران پرسپولیس رخ دهد.

علیپور در خصوص اینکه در دربی از زمین خارج شد و پنالتی نزد، افزود: آن بازی تمام شده. ما در یک رقابت جدید یعنی باشگاههای آسیا هستیم. صحبت کردن درباره آن مسابقه فایده ای ندارد. بچه ها ۱۲۰ دقیقه تلاش کردند و حتی ۲ بر یک هم جلو افتادیم، اما سرنوشت بازی آنطور رقم خورد که بازی ۲-۲ شد و به پنالتی رفت. از نظر من در پنالتی بیشتر شانس دخیل است. این شکست چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمی کند. ما ۸ جام در این چند سال آوردیم. تمام تمرکز بچه ها این است که در مسابقات آسیایی قدم های خوبی بردارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها