کد خبر : 49619

اشتباه عجیب مدیران پرسپولیس در خرید ۳ بازیکن جدید


اشتباه عجیب مدیران پرسپولیس در خرید ۳ بازیکن جدید

باشگاه پرسپولیس در حالی قراردادهای میلیاردی با سه بازیکن جدید به امضا رسانده که هیچ کدام از آنها تست پزشکی ندادند.

به گزارش مهر ، سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر روز سه شنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قراردادهای جداگانه ای را به مدت دو فصل برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی امضا کردند تا این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز همراهی کنند.

آقایی و لک عصر سه‌شنبه در تمرین پرسپولیس نیز حاضر شدند تا کادر فنی این تیم با توجه به فاصله اندک تا شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود نهایت استفاده را برای هماهنگی این بازیکنان ببرد. عیسی آل‌کثیر نیز از امروز زیر نظر گل‌محمدی تمرین خواهد کرد تا به خط حمله سرخپوشان اضافه شود.

هر سه خرید جدید پرسپولیس با قراردادهای میلیاردی به این تیم پیوستند. خریدهایی که هیچ کدام از آنها سقف ۳ میلیاردیِ مد نظر فدراسیون فوتبال را نیز رعایت نکرده و با سرخ‌ها قرارداد بستند. رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس که با تأیید کادرفنی این تیم اقدام به جذب آنها کرد فرصتی به کادر پزشکی باشگاه برای انجام تست‌های مربوطه از سه بازیکنی که سابقه مصدومیت‌های میان مدت در فصول گذشته را داشته‌اند هم نداد.

حلقه مفقوده در مسیر جذب بازیکن در باشگاه پرسپولیس که می‌تواند مانع از ضرر آنها در طول فصل آینده شود. اما پر افتخارترین باشگاه لیگ برتر ایران، پیش پا افتاده‌ترین موضوع را در عقد قرارداد با بازیکنان جدید نادیده گرفته است که می‌تواند گل‌محمدی را با مشکل روبه‌رو کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها