کد خبر : 49598

استقلال امروز با اولین خریدش امضا می کند / گزینه پرسپولیس در استقلال

استقلال امروز با اولین خریدش امضا می کند / گزینه پرسپولیس در استقلال

استقلال در حالی که خودش را برای فینال جام حذفی برابر تراکتور آماده می کند امروز رسما با امضای قرارداد با یک بازیکن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی وارد می شود.

به گزارش ورزش سه استقلال امروز با محمدحسین مرادمند مدافع فصل گذشته شهرخودرو و بازیکن سابق سپاهان به عنوان اولین بازیکن جدیدش قرارداد امضا می کند. این مدافع 27 ساله اهل اصفهان در حالی با استقلال به توافق رسیده است که پیش از این نامش به عنوان یکی از گزینه های مدنظر پرسپولیس برای فصل بعد نیز شنیده می شد.

در ارتباط با جذب مرادمند این نکته جالب توجه است که استقلال در حال حاضر یکی از تیم هایی است که مدافعان وسط مطرح و مدعی بازی در ترکیب اصلی نسبتا زیادی را در لیست خودش دارد و شاید از این نظر یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر باشد.

روزبه چشمی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر ، سیاوش یزدانی مدافعان وسط های لیست حال حاضر استقلال هستند و جذب مرادمند می تواند یک پیام ویژه داشته باشد؛ اینکه دستکم یکی از این مدافعان سرشناس قرار است در پایان فصل از استقلال جدا شوند.اینکه باشگاه استقلال یکی از سهمیه های لیگ برتری اش را به مدافع وسط اختصاص داده است این ذهنیت را بیشتر تقویت می کند.

این خرید می تواند به خاطر لژیونر شدن یکی از مدافعان باشد و شاید هم اتفاقاتی که در هفته های پایانی لیگ برتر بین برخی نفرات و مجیدی رخ داد ممکن است در نهایت منجر به جدایی شود. یکی از این مدافعان محمددانشگر است که از سوی مجیدی از تیم کنار گذاشته شد اما برای دربی نیمه نهایی جام حذفی و بعد از عذرخواهی بازگشت.

اینکه آیا دانشگر با وجود زدن گل حیاتی در دربی در پایان فصل قرار است مسیرش را از استقلال و مجیدی جدا کند مشخص نیست اما آنچه مشخص است اینکه آن ها امروز یک مدافع وسط می گیرند که احتمالا برای بازی کردن و نه برای نیمکت نشینی یکی از سهمیه های لیگ برتری استقلال را پر می کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها